کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی‌های تاشو سامسونگ ارزان‌تر عرضه می‌شوند

19 خرداد 1400 ساعت 13:00

بر اساس اطلاعاتی که درباره گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ منتشر شده، ظاهرا این گوشی‌ها با قیمت کمتری قرار است به بازار عرضه شوند.



آی‌تی‌من- سامسونگ طی ماه‌های آینده از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود با نام‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی خواهد کرد که ظاهرا قیمت بسیار پایین‌تری نسبت به نسل کنونی خود خواهند داشت.

طبق گزارشی جدید، قیمت این گوشی‌های هوشمند تا ۲۰ درصد کاهش پیدا می‌کند که قابل توجه است. اگرچه در گزارش اخیر اشاره‌ای به منبع این اطلاعات نشده، اما تقریبا می‌توان به آن اطمینان کرد. گلکسی زد فلیپ سال گذشته با قیمت ۱۳۸۰ دلار و گلکسی زد فولد ۲ با قیمت ۲۰۰۰ دلار وارد بازار شدند که قیمت بسیار بالایی بود و بسیاری از کاربران به دلیل همین قیمت‌ها از خرید این محصولات منصرف شدند، اما اگر ۲۰ درصد از قیمت گوشی‌های مذکور کم کنیم، نسل جدید این دستگاه‌های تاشو به ترتیب با قیمت ۱۱۰۰ و ۱۶۰۰ دلار از راه می‌رسند. البته گزارشی در گذشته به قیمت احتمالی ۱۰۰۰ دلاری گلکسی زد فلیپ ۳ اشاره کرده بود.

این رویکرد کره‌ای‌ها بسیار مهم است چرا که نه تنها روی گوشی‌های تاشو این کمپانی تاثیر می‌گذارد، بلکه شرکت‌های دیگر را هم مجبور می‌کند که در قیمت‌گذاری محصولاتشان تجدیدنظر کنند. با کاهش قیمت، محبوبیت این دستگاه‌ها افزایش پیدا می‌کند و فروش شرکت‌هایی مثل سامسونگ بیشتر می‌شود.

در حالی ظاهرا سامسونگ تصمیم به کاهش قیمت نسل آینده گوشی‌های تاشو خود گرفته که انتظار می‌رود این محصولات با پیشرفت‌های چشمگیری از راه برسند. در کنار بهبودهای کلی مانند استفاده از پردازنده‌ قدرتمندتر یا دوربین باکیفیت‌تر، کره‌ای‌ها ویژگی‌های دیگری را هم درنظر دارند.

برای مثال به احتمال زیاد گلکسی زد فولد ۳ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند و البته برای اولین بار در میان محصولات سامسونگ، به دوربین سلفی زیر نمایشگر مجهز می‌شود. این فناوری اگرچه عملکرد بهتری در مقایسه با محصولات رقیب خواهد داشت، اما ظاهرا کره‌ای‌ها به علت کیفیت نه چندان بالا و عدم امکان تولید انبوه، از آن در گلکسی S22 استفاده نخواهند کرد.

گلکسی زد فلیپ ۳ نیز با رنگ‌های متنوع از راه می‌رسد و نمایشگر بیرونی آن ابعاد بزرگتری خواهد داشت تا کاربران به اطلاعات مفیدتری دست پیدا کنند. 

علاوه بر این، حاشیه‌های اطراف نمایشگر هم کمتر خواهد شد. 

درصورتی که سامسونگ قیمت گوشی‌های تاشو آینده‌اش را کاهش دهد، احتمال اینکه این مدل گوشی‌ها مورد توجه کاربران قرار گیرند بسیار زیاد است؛ چرا که این محصولات از یک سو به دلیل نو بودن فناوری‌شان و آزمون و خطاهایی که داشتند و از سوی دیگر قیمت بسیار بالای‌شان، طی دو سه سال گذشته خیلی مورد استقبال قرار نگرفتند. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کاهش قیمت در میزان فروش این مدل گوشی‌ها تاثیر گذار خواهد بود.
 


کد مطلب: 276551

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276551/گوشی-های-تاشو-سامسونگ-ارزان-تر-عرضه-می-شوند

ITMen
  https://www.itmen.ir