کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور وزیر ارتباطات در شیراز صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پوشش ۹۷ درصدی روستاهای استان فارس به اینترنت پرسرعت

وزارت ارتباطات , 7 تير 1400 ساعت 11:20

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز پروژه‌های ارتباطی استان فارس را افتتاح و پوشش ۹۷ درصدی روستاهای این استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت را رونمایی می‌کند.



آی‌تی‌من- محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان فارس در سفری یک‌روزه به شیراز می‌رود.

وزیر ارتباطات پیش‌ از این سفر در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: تمام ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت استان فارس که یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آن در روستا زندگی می‌کنند، به‌جز ۴۳ هزار نفر به اینترنت متصل شدند. امروز پوشش روستایی استان فارس به ۹۷ درصد رسید.

بنابراین در مراسمی که فردا با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی در استانداری فارس و به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود، دسترسی تعدادی از روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت، توسعه پوشش ارتباطات سیار شهری، تکمیل پوشش ارتباطات سیار جاده‌ای و توسعه تلفن ثابت به بهره‌برداری می‌رسند. 

حضور در اداره کل پست استان فارس و افتتاح مرکز هوشمند تجزیه و مبادلات پست استان و دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه شیراز از  دیگر برنامه‌های وزیر ارتباطات در سفر به شیراز خواهد بود.
 


کد مطلب: 276696

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276696/بهره-برداری-پوشش-۹۷-درصدی-روستاهای-استان-فارس-اینترنت-پرسرعت

ITMen
  https://www.itmen.ir