کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فراخوان آنلاین برای ۳۰۰هزار خودروی تسلا در چین

مهر , 7 تير 1400 ساعت 13:08

تسلا برای ۳۰۰ هزار خودرو در چین فراخوان صادر کرده تا نرم افزار کمک راننده را به طور آنلاین آپدیت کند.این نخستین فراخوان آنلاین خودروهای تسلا در چین است.



آی‌تی‌من-  رگولاتورهای چینی روز گذشته اعلام کرد تسلا برای حدود ۳۰۰ هزار خودروی «مدل ۳» و «مدلY » را که در چین ساخته یا به این کشور وارد شده‌اند، فراخوان صادر کرده است. این فراخوان مربوط به آپدیت آنلاین نرم افزاری مربوط به کمک راننده است، بنابراین لازم نیست مالکان خودروهای‌شان را به کارخانه یا نمایندگی برگردانند.

سازمان دولتی قانونگذاری بازار چین در وب سایت خود اعلام کرد این اقدام به عملکرد کمک راننده در خودروهای برقی مربوط است. درحال حاضر ممکن است راننده به طور تصادفی این سیستم را فعال کند و در نتیجه سرعت خودرو به طور ناگهانی افزایش می‌یابد.

فراخوان آنلاین نرم افزار برای خودروهای تسلا، نخستین بار است که در چین اجرا می‌شود و ۲۴۹ هزار و ۸۵۵ خودروی مدل ۳ و مدل Y ساخته شده در چین و ۳۵ هزار و ۶۶۵ خودروی مدل ۳ وارداتی را شامل می‌شود.

درحال حاضر تسلا خودروهای گفته شده را در کارخانه‌ای واقع در شانگهای می‌سازد و در ماه می‌۳۳ هزار و ۴۶۳ خودروی برقی ساخت چین را فروخته است.
 


کد مطلب: 276701

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276701/فراخوان-آنلاین-۳۰۰هزار-خودروی-تسلا-چین

ITMen
  https://www.itmen.ir