۱
۰

برندهای برتر لوازم خانگی که محصولات‌شان از طول عمر بالایی برخوردار است

تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۶
برندهای برتر لوازم خانگی که محصولات‌شان از طول عمر بالایی برخوردار است
برندهای برتر لوازم خانگی که محصولات‌شان از طول عمر بالایی برخوردار است
 
در چنین مواقعی راه‌های مختلفی برای جستجوی برند خوب وجود دارد: پرس و جو از نزدیکان و اطرافیان تا گشت و گذار در دنیای اینترنت برای یافتن نظرات افرادی که این وسایل را تهیه کرده‌اند و یا متخصصینی که انواع وسایل برقی را به نقد و بررسی می‌گذارند. ما نیز در این نوشتار سعی کرده‌ایم برندهای محبوب انواع وسایل برقی را در ایران بررسی کنیم. این برندها بر اساس نظرات کاربران و متخصصین دنیای تکنولوژی جمع‌آوری شده‌اند. اگر مایل به آگاهی از این مطالب هستید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

برندهای محبوب یخچال و فریزرها
اگر بتوانیم از هر وسیله برقی فاکتور بگیریم و خرید آن را به دوره دیگری موکول کنیم، اینکار را با یخچال فریزر نمی‌توانیم انجام دهیم. نیاز ما انسان‌ها به یخچال فریزرها، دائمی و شبانه‌روزی است و به همین علت، تقریبا همه افراد سعی می‌کنند بودجه مناسبی هم برای تهیه انواع با کیفیت، ظرفیت مناسب و ویژگی‌های به روز کنار بگذارند.

از برندهای محبوبی که در ایران شناخته شده‌اند و یخچال فریزرهای خوبی ارائه می‌دهند، می‌توان به یخچال‌ سامسونگ و ال جی از برندهای خارجی و یخچال امرسان، الکترواستیل، فیلور، هیمالیا و پارس از برندهای ایرانی اشاره کرد. همه این برندها در تلاش‌اند یخچال‌هایی با کارایی مناسب به مشتریان ارائه دهند، مصرف انرژی آنها طبق استانداردهای روز باشد و از کار افتادن اجزای آن، در دیرترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

با این‌حال، همه دستگاه‌های برقی ساخته دست انسان هستند و عوامل مختلفی می‌تواند منجر به خرابی انها شود. بنابراین اگر فکر می‌کنید یخچال فریزر شما مانند سابق کار نمی‌کند و نشانه‌هایی از خرابی در آن مشاهده می‌کنید، فرصت را از دست ندهید و از تعمیر کار یخچال بخواهید هر چه سریعتر در منزل حضور پیدا کند و مشکل را بررسی کند تا پیش از آنکه مشکل بسیار جدی شود، احتمالا با صرف هزینه کمتر، تعمیر یخچال سامسونگ، ال جی یا امرسان شما را انجام دهد.

برندهای محبوب ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی


برای سال‌های زیادی است که ماشین‌های ‌لباسشویی‌ و ظرفشویی از وسایل ضروری خانه‌ها شده‌اند و هر نوعروسی در لیست خرید جهیزیه خود، این دو وسیله برقی را می‌گنجاند. اگر می‌خواهید برندهای معتبر خارجی تهیه کنید، بوش، سامسونگ، ویرپول و ال جی انواع با کیفیت و متناسب با تکنولوژی روز ارائه می‌دهند. البته متاسفانه برندهایی مانند ال جی و ویرپول به سختی در ایران یافت می‌شود.

اگر قصد تهیه این وسایل برقی از برندهای ایرانی را دارید، برندهای پاکشوما، دوو و اسنوا، مدل‌های خوبی به بازار عرضه کرده‌اند و البته با وجود کارت ضمانت نامه، می‌توانید در صورت وجود مشکل برای چندین سال از خدمات تعمیر و تعویض رایگان برخوردار شوید.

برندهای محبوب تلویزیون
تلویزیون های سامسونگ از پیشتازترین انواع وسایل صوتی و تصویری در ایران محسوب می‌شوند و این برند همواره با تکنولوژی‌های جدیدی که در این لوازم به کار می‌برد، مخاطبان خود را شگفت‌زده می‌کند. به جز برند محبوب سامسونگ برای تلویزیون می‌توانید به سراغ تهیه تلویزیون ال جی و یا تی سی ال هم باشید که قیمت مناسب‌تری دارند و در عین حال از جهت کیفیت تضمین شده هستند.

در تهیه تلویزیون علاوه بر تمرکز روی خرید از بهترین برند، باید در نگهداری این وسایل هم کوشا باشید. برای مثال در مواقعی که از تلویزیون استفاده نمی‌کنید، آن را خاموش کنید، با محافظ برقی، آن را به برق شهری وصل کنید و از قرار دادن آن در تابش مستقیم آفتاب جلوگیری کنید، با این حال، اگر مشکلات کوچکی در کارایی و عملکرد تلویزیون مشاهده کردید، بهتر است هرچه سریعتر با نمایندگی آن و یا تعمیرکار تلویزیون تماس بگیرید و مشکل را مطرح کنید تا در محل حاضر شده و تعمیرات لازم را انجام دهند. در حال حاضر امکان ثبت آنلاین درخواست تعمیرکار از طریق نمایندگی تعمیرات و نصب تلویزیون هم وجود دارد.

برندهای محبوب مایکروفر و اجاق گاز
 

یکی دیگر از وسایل برقی ضروری در خانه‌ها، اجاق‌ گاز و مایکروفر است که به طور معمول روزانه از آنها بارها استفاده می‌شود. به این نکته توجه داشته باشید که هر برندی که تهیه کنید، نحوه نگهداری از این وسایل بسیار مهم است، چرا که احتمال ریختن مواد غذایی و کثیف شدن روزانه آنها با مواد غذایی وجود دارد. بنابراین تمیز کردن دوره‌ای آنها را در برنامه خود بگنجانید تا کمتر دچار مشکل شوند.

با این حال برندهای ایرانی سینجر و اخوان، از برندهای ایرانی و بوش از برندهای خارجی، اجاق‌گازهای با کیفیت مناسبی تولید می‌کنند. همچنین برندهای محبوب در مایکروفرها، سامسونگ و پاناسونیک است.

برندهای محبوب در جاروبرقی‌ها
در موارد ضروری که قبل از خرید جارو برقی باید به آن‌ها توجه کرد و در این مطلب به آن‌ها اشاره شده است، بسیار مهم است جاروبرقی خریداری شود که قدرت مکش خوبی داشته باشد، صدای آن چندان زیاد نباشد و در طول زمان و با استفاده روزمره، دیرتر نیاز به تعمیر داشته باشد. در حال حاضر انواع جاروبرقی‌ها با توان بالای 2500 وات نیز تولید می‌شوند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود، انواع جاروبرقی را از برندهای محبوب مانند بوش آلمانی، سامسونگ کره‌ای و پارس خزر ایرانی تهیه کنید. دو مورد اول بالطبع هزینه بالاتری دارند و جاروبرقی‌های بوش، در حال حاضر به سختی در بازار ایران موجودند. همچنین جاروبرقی‌های پارس خزر برای سالیان سال است که در خانه‌های ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و از کیفیت خوبی نیز برخوردار هستند.

سخن پایانی آنکه در هنگام تهیه وسیله برقی عوامل مختلفی از جمله میزان بودجه، موجود بودن کالا و ویژگی‌هایی که هر کالا ارائه می‌دهد، تاثیرگذارند، اما همانطور که پیش از این نیز گفته شد، سعی کنید از هر کدام از وسایل برقی خود به خوبی نگهداری کنید و اگر نشانه‌هایی از وجود مشکل و خرابی را در آنها مشاهده می‌کنید، هر چه سریعتر با تعمیرکار مجرب و یا نمایندگی آنها تماس بگیرید.
 



 
کد مطلب : ۲۷۶۸۲۸
نظرات شما
Iran, Islamic Republic of
بین ایرانی ها فقط فیلور
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما