۰

از خط تولید کیوسک‌های خوددریافت شرکت فناپ‌تک رونمایی شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۹
از خط تولید کیوسک‌های خوددریافت شرکت فناپ‌تک رونمایی شد
از خط تولید کیوسک‌های خوددریافت شرکت فناپ‌تک رونمایی شد
 
آی‌تی‌من- این مراسم با حضور مدیران منطقه آزاد اروند، رئیس گمرک خرمشهر، و جمعی از مسوولان استان خوزستان، نمایندگان بانک پاسارگاد، شاهین جوانمردی قائم‌مقام مدیرعامل، و هادی خادمی مدیر طراحی محصول، و جمعی از مدیران، سرپرستان و کارشناسان این شرکت و به مناسبت رونمایی از محصول جدید فناپ‌تک در حوزه بانک و پرداخت برگزار شد.

خوددریافت، محصولی از مجموعه ابزارهای مکانیزه بانکی است که برخلاف خودپرداز، وجه نقد را دریافت و مستقیماً به حساب بانکی، کارت، و شبای مورد درخواست مشتری واریز می‌کند. خوددریافت محصول شرکت فناپ‌تک، به طور کامل حاصل طراحی و تحقیق و توسعه این شرکت است و از ایده اولیه تا طراحی و تولید آن در واحد طراحی محصول و طراحی مکانیک این شرکت، دوسال زمان صرف آن شده است. این خوددریافت علاوه بر ایجاد امکان واریز وجه با سرعت و ظرفیت بالا، توانایی تشخیص اسکناس با استفاده از شناسایی ضخامت، CIS، کنترل نوار مغناطیسی و تابش اشعه‌های ماوراء بنفش (UV) و مادون قرمز (IR)، کنترل و شناسایی صددرصدی اسکناس‌های سالم و غیرجعلی را دارد. این محصول می‌تواند بخش قابل توجهی از عملیات روزانه متصدیان باجه‌های شعب بانک‌ها برای دریافت وجه نقد را کاهش دهد و از مخاطرات امنیتی و بهداشتی هنگام حمل و تبادل اسکناس جلوگیری ‌کند. خوددریافت «رمسان» در پمپ بنزین‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و همه مراکزی که تبادلات مالی را با وجوه نقد انجام می‌دهند، قابلیت بهره‌برداری دارد. این محصول دارای پردازنده مرکزی با سیستم عامل اندروید است که امکان ارائه خدمات بانکی متنوعی را فراهم می‌آورد.



شاهین جوانمردی، معاون فنی و مهندسی و قائم‌مقام مدیرعامل فناپ‌تک، ضمن اشاره به ظرفیت تولید بیش از 1400 کیوسک در سال در کارخانه فناپ‌‌تک، از اضافه شدن دو محصول دیگر به این خط تولید در آینده نزدیک خبر داد و گفت: محصول کیوسک هوشمند و سامانه تشخیص هویت هوشمند فناپ‌تک هم به‌زودی به مجموعه محصولات تولیدی این شرکت اضافه خواهد شد. جوانمردی در ادامه افزود: فناپ‌تک تاکنون محصولات بسیاری را در واحد تحقیق و توسعه خود طراحی و به تولید رسانده است. در همین راستا علاقه‌مند هستیم که هرچه بیشتر به سمت تولید محصولاتی ایرانی برویم که با دانش بومی و توان متخصصان داخلی طراحی شده است. به همین منظور، به‌زودی فراخوانی را اعلام خواهیم کرد که استارت‌آپ‌های حوزه سخت‌افزار که توانایی‌های قابل ارائه‌ای در حوزه محصولات دیجیتال دارند، برای امکان‌سنجی تولید محصولات‌شان در این کارخانه به ما مراجعه کنند.

شرکت فناپ‌تک که فعالیت تولیدی خود را از سال 1394 در منطقه آزاد اروند و شهر مقاوم خرمشهر آغاز کرده است، اولین تولیدکننده کارتخوان بانکی در ایران است. این شرکت از سال 1400 با افتتاح کارخانه جدید و افزایش ده‌‌برابری فضای تولیدش در زمینه طراحی و تولید سخت‌افزار، راهکارهای بانکی و پرداختی، تولید قطعات یدکی دستگاه‌های کارتخوان، تعمیر و نوسازی کارتخوان‌های بانکی، و تولید رول کاغذ حرارتی فعالیت دارد. به‌تازگی نیز حوزه کاری خود را به تولید باتری و UPS گسترش داده است. انتظار می‌رود که تا پایان سال 1400، بیش از 350 نفر به طور مستقیم در کارخانه‌های شرکت فناپ‌تک (تولید محصولات دیجیتال در خرمشهر و تولید باتری و UPS در دامغان) مشغول به فعالیت باشند.



فناپ‌تک در سال گذشته با افزایش 65 درصدی فروش خود موفق شد در رده‌بندی IMI100، به رتبه 348 صعود کند. فناپ‌تک با تمرکز بر افزایش امکان اشتغال متخصصان ساکن در مناطق کمترتوسعه‌یافته کشور، قصد دارد شهر خرمشهر را به قطب تولید محصولات دیجیتال کشور تبدیل کند. با همین نگاه، تجهیزات جدیدی در حوزه زندگی دیجیتال مانند مودم ADSL و LTE، دوربین مداربسته، تبلت و گوشی همراه و ساعت هوشمند به محصولات این شرکت اضافه خواهد شد.


 
کد مطلب : ۲۷۶۹۴۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما