کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سازمان رگولاتوری اعلام کرد

محور شکایات مردم از اپراتورهای موبایل

رگولاتوری , 17 مرداد 1400 ساعت 16:49

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم جمع‌آوری سرویس و ارایه نامطلوب خدمات پشتیبانی، به ترتیب بیشترین فراوانی شکایات را در حوزه اینترنت به خود اختصاص دادند.



آی‌تی‌من- «پیمان قره‌داغی» گفت: در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰، در مجموع ۴۳ هزار و ۵۷۷ شکایت در سامانه ثبت، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات (۱۹۵)، ثبت شده ،که از این به ۴۲ هزار و ۶۷ شکایت پاسخ داده شده و هزار و ۵۱۰ شکایت نیز در حال رسیدگی است.

وی افزود: از تعداد کل شکایت‌ها، ۱۹ هزار و ۳ شکایت در حوزه اینترنت، ۷ هزار و ۹۳۱ شکایت در حوزه تلفن همراه، ۱۴ هزار و ۴۱ شکایت در حوزه تلفن ثابت و هزار و ۹۱۳ شکایت در حوزه خدمات پستی، ۳۷۴ شکایت در حوزه دفاتر پیشخوان، ۲۸۴ شکایت در حوزه تشعشعات و ۳۱ شکایت در حوزه خدمات ارزش افزوده ثبت شده است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری گفت: عدم تضمین کیفیت سرویس ارایه شده، عدم جمع‌آوری سرویس و ارایه خدمات پشتیبانی نامطلوب به ترتیب بیشترین فراوانی شکایات را در حوزه اینترنت دارند.

قره‌داغی با بیان اینکه قطعی سیم‌کارت بدون اطلاع‌رسانی، عدم آنتن‌دهی شبکه‌های 3G و 4G و عدم آنتن‌دهی شبکه موبایل، بیشترین فراوانی شکایات را در حوزه تلفن همراه دارند، بیان کرد: قطع ارتباط، عدم تامین کابل سرقت شده و ارایه خدمات پشتیبانی نامطلوب نیز بیشترین فراوانی شکایات را در حوزه تلفن ثابت دارند.

وی بیشترین شکایات حوزه خدمات پستی را در حوزه پست پیشتاز، نارضایتی از رفتار پرسنل و پست سفارشی اعلام کرد و افزود: در حوزه دفاتر پیشخوان نیز بیشترین شکایات مربوط به دریافت هزینه بیش از تعرفه، عدم پاسخگویی و اطلاع‌رسانی مناسب و عدم توانایی و مهارت لازم و کافی می‌شود.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری، عضویت ناخواسته در سرویس، هزینه ارایه سرویس و نحوه عضویت را دارای بیشترین شکایت در حوزه خدمات ارزش افزوده دانست و ادامه داد: در حوزه تشعشعات نیز تمام شکایات مربوط به آنتن‌های مخابراتی است.
 


کد مطلب: 276955

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276955/محور-شکایات-مردم-اپراتورهای-موبایل

ITMen
  https://www.itmen.ir