کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اعلام حمایت شرکت مخابرات ایران از وزیر پیشنهادی ارتباطات

23 مرداد 1400 ساعت 3:24

 شرکت مخابرات ایران در بیانیه‌ای از وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات حمایت کرد.


 
آی‌تی‌من- در بیانیه شرکت مخابرات ایران آمده است: «اکنون که ایران اسلامی‌در شرایط سخت از لحاظ درگیری با بیماری کرونا و مسائل اقتصادی قرار گرفته، رفع و ارتقای نیازهای ارتباطی ذینفعان این حوزه با اهمیت می‌تواند زمینه رفع و کاهش بحران‌های پیش رو را در پی داشته باشد.

در شرایط کنونی، تسریع در انتخاب کابینه دولت سیزدهم ( برگرفته از افراد کاربلد و متخصص) بسیار حیاتی است و می‌تواند در روند تصمیم سازی و اجرا، موثر باشد.

بی شک حضور وزیری، متخصص و کارآمد در رأس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حائز اهمیت است، تا بتواند با استفاده از دانش فنی،  مدیریت کارآمد و بازبینی در مقررات و مصوبات ناکارامد سال‌های گذشته، بازار ICT کشور را رونق بخشد.

براین اساس، شرکت مخابرات ایران به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور، که نقش مهمی‌در تامین نیازهای ارتباطی همه ذینفعان حوزه ICT کشور را دارد از معرفی عیسی زارع پور، به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم، حمایت می‌کند.

امید است با این انتخاب از سوی مجلس محترم شورای اسلامی،  دریچه روشنی در تسهیل ارتباطات کشور فراهم شود و توسعه ارتباطی به معنای حقیقی کلمه، از تبلیغات سیاسی عبور کرده وهرچه بیشتر به  کسب و کارهای مردم راه یابد.»



 
 


کد مطلب: 276987

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276987/اعلام-حمایت-شرکت-مخابرات-ایران-وزیر-پیشنهادی-ارتباطات

ITMen
  https://www.itmen.ir