کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی‌های تاشو، گلکسی بادز و ساعت‌های هوشمند

همه محصولانی که سامسونگ در رویداد آنپکد رونمایی کرد

23 مرداد 1400 ساعت 13:28

سامسونگ امسال در مراسم آنپکد ۲۰۲۱ که چهارشنبه گذشته به صورت آنلاین برگزار شد، به جای معرفی سری گلکسی نوت، از دو گوشی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی کرد.



آی‌تی‌من- سامسونگ برای اولین بار در سری گلکسی Z خود، از فناوری‌های سری نوت، یعنی قلم S Pen در Z Fold 3 استفاده کرده است. کاربران اکنون می‌توانند از قابلیت‌های بهینه قلم S Pen روی صفحه تاشوی خود بهره ببرند که مکملی برای انجام مولتی‌تسکینگ در حین حرکت محسوب می‌شود. کاربران ساده‌تر از همیشه می‌توانند روی صفحه نمایش اصلی گلکسی Z Fold3 خلاقیت و بهره‌وری خود را با استفاده از قلم S Pen به نمایش بگذارند. 


قلم S Pen به دو صورت برای گلکسی Z Fold 3 عرضه می‌شود: S Pen Fold Edition و S Pen Pro.

هردوی این قلم‌ها دارای نوک عقب رونده با طراحی و فناوری سرحد نیرو هستند که مانع آسیب دیدن صفحه نمایش اصلی Z Fold 3 می‌شود. برای واقعی‌تر شدن تجربه نوشتن، میزان تاخیر در قلم حتی از نمونه‌های قبلی کمتر شده است.

می‌توانید با نمایشگر جلویی گوشی تماس ویدیویی بگیرید و همزمان در قسمت پایینی صفحه نمایش یادداشت برداری کنید. با استفاده از بروزرسانی Multi-Active Window در گلکسی Z Fold 3 می‌توانید براحتی قرارهای خود را بررسی کرده و حتی برای شام‌تان برنامه‌ریزی کنید. کاربران گوشی گلکسی Z Fold 3 اکنون می‌توانند یک میان‌بر برای باز کردن اپلیکیشن‌های مختلف ایجاد کرده و با استفاده از میله‌ابزار جدید این گوشی، بدون برگشت به صفحه اصلی، بین برنامه‌های مختلف جابجا شوند.

گلکسی  Z Fold 3 دارای طراحی باریک‌تر و سبک‌تری است و حتی حمل آن هم در مقایسه با گلکسی Z Fold 2 راحت‌تر شده است. این گوشی در سه رنگ مشکی، سبز و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

گوشی گلکسی Z Flip 3 نیز در چهار رنگ کرمی، سبز، بنفش و مشکی به همراه یک بند و حلقه بسیار زیبا عرضه می‌شود که نگهداری آن را ساده‌تر می‌کند. 

نمایشگر جلویی این گوشی اکنون بزرگتر شده و مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها در آن بدون نیاز به باز کردن Z Flip 3 راحت‌تر انجام می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از ویجت‌های جدید مخصوص نمایشگر جلویی قرارهای ملاقات خود را تنظیم کرده، شرایط آب‌وهوایی را بررسی و تعداد قدم‌های پیاده‌روی خود را بشمارند و همزمان عکس پس‌زمینه این نمایشگر را هم متناسب با رنگ گوشی تغییر دهند.

گلکسی Z Flip 3 به شکلی طراحی شده تا بهترین کارکردهای ممکن را برای گرفتن عکس و ثبت خاطرات، در اختیار کاربران قرار دهد. این گوشی که برخی از جدیدترین قابلیت‌های دوربین‌های سامسونگ را در خود قرار داده، می‌تواند در حالت Flex و بدون نیاز به دخالت دست، عکس‌های سلفی بگیرد. حتی می‌توانید در همان حالت تا شده و بدون باز کردن گوشی، عکس (و حالا ویدیو) موردنظرتان را با استفاده از نمایشگر جلویی بگیرید. برای این کار از قابلیت Quick Shot و دو بار فشار دادن دکمه روشن و خاموش گلکسی Z Flip 3 استفاده کنید. با توجه به استفاده از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی در نمایشگرهای گلکسی Z Flip 3 حالا اسکرول کردن و اشتراک‌گذاری تصاویر بسیار ساده‌تر از گذشته است.

Buds 2 
در کنار گوشی‌های سری گلکسی Z، هدفون‌های گلکسی Buds 2 هم عرضه خواهند شد که با هدف جاگیری ساده و استفاده در کل روز طراحی شده‌اند. گلکسی Buds 2 جدیدترین محصول سری بادز سامسونگ است که در کنار گلکسی Buds Live و Buds Pro تنوع انتخاب کاربران را بالاتر می‌برد. گلکسی Buds 2 به عنوان بخشی از اکوسیستم گلکسی می‌تواند همراهی عالی برای گوشی هوشمند، تبلت یا ساعت هوشمند شما باشد.

گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 با قیمت 1799.99 دلار و گلکسی Z Flip 3 با قیمت 999.99 دلار عرضه خواهند شد و قیمت خرده فروشی گلکسی Buds 2 هم برابر 149.99 دلار خواهد بود که کمترین قیمت در سری‌های بادز سامسونگ است.

 ساعت‌های Watch 4  و  Watch 4 Classic
سامسونگ همچنین ساعت‌های هوشمند جدید خود به نام‌های گلکسی Watch 4 و Watch 4 Classic رونمایی کرد.

این ساعت‌های هوشمند اولین محصولاتی خواهند بود که از سیستم عامل جدید Wear OS سامسونگ استفاده خواهند کرد که با همکاری گوگل تولید شده و مجهز به One UI Watch، خلاقانه‌ترین رابط کاربری سامسونگ است.

سری گلکسی Watch 4 مجهز به سخت‌افزاری پیشرفته است و تجربه کاربری روان‌تری را در مقایسه با نمونه‌های قبلی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. طراحی این دستگاه‌ها کاملا تغییر پیدا کرده تا بهترین ابزار مدیریت سلامتی را در اختیار مصرف‌کنندگان بگذارد.

ساعت گلکسی Watch 4 مجهز به حسگر پیشرفته BioActive سامسونگ است که طراحی کوچک‌تر و دقت اندازه‌گیری بسیار بالایی دارد. این حسگر جدید سه کاره از یک چیپ برای فعالیت دقیق سه حسگر قدرتمند حوزه سلامت (ضربان قلب اپتیکال، تحلیل الکتریکی قلب و تحلیل آمپدانس بیوالکتریک) استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند فشار خود را مشاهده، ضربان نامنظم یا AFib را تشخیص داده، میزان اکسیژن خون را اندازه گرفته و برای اولین بار کامپوزیسیون کلی بدن‌شان را اندازه بگیرند.

سری گلکسی Watch 4 اولین دستگاهی است که از پردازنده 5 نانومتری استفاده می‌کند که CPU آن 20 درصد سریع‌تر، RAM آن 50 درصد بیش‌تر و GPU آن 10 برابر سریع‌تر از نسل قبلی است. این یعنی اسکرول کردن و مولتی‌تسکینگ روی سری گلکسی Watch 4 کاملا راحت و روان است. همچنین رزولوشن نمایشگر ساعت تا حد 450 در 450 پیکسل افزایش یافته تا حافظه کافی برای دانلود و ذخیره کردن اپلیکیشن‌ها، موسیقی و عکس‌های وجود داشته باشد.

نسخه گلکسی Watch 4 که با طراحی مدرن و مینیمالیستی برای استفاده روزانه طراحی شده، در اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری و قیمت 249.99 دلار برای نسخه بلوتوثی و 299.99 دلار برای نسخه LTE عرضه خواهد شد. در زمان رونمایی نسخه 40 میلی‌متری در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و صورتی و نسخه 44 میلی‌متری در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز عرضه خواهد شد.

کاربرانی که به دنبال طراحی بی‌زمان و پرمیوم برای ساعت هوشمند خود می‌گردند هم می‌توانند نسخه گلکسی Watch 4 Classic را با آن حاشیه چرخان انتخاب کنند که با قیمت 349.99 دلار برای نسخه بلوتوثی و 399.99 دلار برای نسخه LTE و در دو اندازه 42 و 46 میلی‌تری در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.
 


کد مطلب: 276989

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/276989/همه-محصولانی-سامسونگ-رویداد-آنپکد-رونمایی

ITMen
  https://www.itmen.ir