۳
۰

طرح ویژه خرید اقساطی از دیجی‌کالا آغاز شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۲۳
طرح ویژه خرید اقساطی از دیجی‌کالا آغاز شد
طرح ویژه خرید اقساطی از دیجی‌کالا آغاز شد
 
آی‌تی‌من- طرح ویژه خرید اقساطی از دیجی‌کالا، با میلیون‌ها انتخاب در سبد خرید و بدون محدودیت در دسته‌بندی‌ها و برندها از ۲۳ مرداد آغاز شده است. در این طرح کاربران می‌توانند با دریافت اعتبار از دیجی‌پی، کالاهای مورد نیازشان را اقساطی از دیجی‌کالا خریداری کنند.
 
بنابر گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، متقاضیان خرید قسطی از دیجی‌کالا، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه یا مراجعه مستقیم به اپلیکیشن دیجی‌پی، درخواست دریافت اعتبار خرید اقساطی را ثبت کنند. دیجی‌پی پس از اعتبارسنجی و تأیید توان بازپرداخت متقاضی و دریافت اسناد و مدارک مورد نیاز، اعتبار مورد نظر را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

دریافت‌کننده اعتبار، می‌تواند با مراجعه به فروشگاه دیجی‌کالا، از میان میلیون‌ها کالای موجود، بدون هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب کالا یا مدل آن، تا سقف اعتبار مشخصی خرید کند. سقف اعتبار خرید قسطی از دیجی‌کالا، بسته به طرح انتخابی متقاضی و اعتبارسنجی دیجی‌پی، از ۱۰میلیون تا ۳۰۰میلیون تومان متفاوت است.

دیجی‌پی پیش از این نیز، اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌کالا را در اختیار متقاضیان، قرار می‌داد اما اکنون با تامین اعتبار گسترده و آغاز طرح ویژه خرید قسطی، این امکان در اختیار افراد بیشتری قرار خواهد گرفت.

بنابر اعلام کارشناسان این شرکت، دیجی‌پی در سه ماهه نخست امسال صدها میلیارد تومان اعتبار خرید کالا به بیش از ۲۰هزار متقاضی از سرتاسر کشور اعطا کرده است، که این تعداد همچنان در حال افزایش است.

همه فرایند دریافت اعتبار یا خرید قسطی از دیجی‌کالا و در نهایت بازپرداخت اقساط، به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی انجام می‌شود. متقاضیان دریافت اعتبار از دیجی‌پی برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا، نیازی به ضامن ندارند و فقط با ارائه یک برگ چک صیادی که به نام خودشان یا یکی از بستگان درجه یک‌شان باشد و به‌شرط کسب رتبه اعتباری مورد نیاز، می‌توانند کالاهای مورد نظرشان را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنند.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۰۰۸
نظرات شما
زهرا
Czech Republic
واقعا متوجه نمیشم چجوریه کاش کامل توضیح بدن
Iran, Islamic Republic of
کجا ثبت کنم
زهرا
Iran, Islamic Republic of
اپل می خوام
دنبال قرعه کشی می گشتم که اپل برنده شم
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما