۰

آل این وان و مینی پی سی ایرانی یونیوو با گارانتی بهین تکنولوژی

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۳۲
آل این وان و مینی پی سی ایرانی یونیوو با گارانتی بهین تکنولوژی
آل این وان و مینی پی سی ایرانی یونیوو با گارانتی بهین تکنولوژی
 
آی‌تی‌من- با توجه به بروز مشکلات فراوان در زمینه واردات کالا و تحریم‌های موجود، شرکت بهین تکنولوژی تصمیم گرفت تا از تمام توان موجود در صنایع داخلی بهره گرفته و بسیاری از کالاهای خود را در حد ممکن بومی‌سازی کند.

آل این وان یا کامپیوتر همه کاره که یکی از پر فروش‌ترین کالا‌های سخت افزاری سال‌های اخیر به شمار می‌رود، در حال حاضر با بهره گیری از قطعات سخت افزاری قدرتمند و به کارگیری توان مهندسین ایرانی در صنایع مختلف طراحی و تولید می‌شود. هر چند امکان بومی‌سازی برخی از قطعات سخت افزاری در آل این وان وجود ندارد، اما شرکت بهین تکنولوژی تمام توان خود را به کار گرفته تا قطعات مختلف پایه و بدنه، بردهای ورودی و خروجی، برد High Voltage، سینی فلزی داخلی و پایه نصب VESA و مواردی از این قبیل را با بالاترین کیفیت ممکن در ایران تولید کند.

با توجه به شعار حمایت از تولید داخلی، لزوم به کارگیری از مهندسین ایرانی در صنایع مختلف برای ساخت محصولات خانواده Univo بیش از پیش احساس شده و بهین تکنولوژی نیز در این راه، گام‌های بزرگی برداشته است.

هر چند موانعی در پیشبرد اهداف تعیین شده برای تولید All in One در داخل کشور وجود دارد، اما در نهایت این اهداف به سرانجام رسیده و اکنون کامپیوتر همه کاره Univo UA-2225 مجهز به صفحه نمایش 22 اینچی با دو کانفیگ متنوع در بازار داخلی عرضه می‌شود.

محصول ذکر شده دارای دو کانفیگ متنوع شامل پردازنده چهار هسته‌ای اینتل J4105 و پردازنده نسل هشتم اینتل از سری Core i3 بوده که برای کاربردهای خانگی و اداری بسیار مناسب به شمار می‌روند. قابلیت ارتقا در بخش‌های مختلف از جمله حافظه رم و تجهیزات ذخیره سازی به کاربران امکان بهبود قدرت پردازشی و عملکرد نهایی را می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های آل این وان‌های یونیوو با گارانتی بهین تکنولوژی می‌توان به امکانات ارتباطی متنوع مانند شبکه بی سیم، شبکه سیمی‌گیگابیتی، بلوتوث، وب کم، صفحه نمایش با وضوح Full HD، ماوس و کیبرد، پورت‌های سریع USB 3.0 و کیفیت ساخت بالا اشاره کرد. کامپیوتر‌های همه کاره یونیوو قابلیت نصب سیستم عامل ویندوز 10 و دریافت به روز رسانی‌های رسمی‌مایکروسافت را دارند که یک ویژگی مثبت برای آنها به شمار می‌رود.
 
در کنار تولید کامپیوتر‌های همه کاره، باید به انواع مینی کامپیوتر یونیوو نیز اشاره کرد که در حال حاضر مدل‌های متنوعی از جمله UR1 4105، UR1 Plus، UR1 H310، UR1 K3 6006U، UR1 3160 و UR K3 5005U به بازار داخلی عرضه شده‌اند.
 
انواع Mini PC یونیوو نیز همانند کامپیوتر‌های همه کاره این برند، در حد امکان بومی‌سازی شده و کیفیت ساخت بسیار بالا و عملکرد سخت افزاری قابل توجهی را از آنها دریافت خواهید کرد. به کارگیری پردازنده‌های دو هسته ای و چهار هسته‌ای اینتل از خانواده‌های Celeron و Core i3/i5 به کاربران این امکان را می‌دهند تا از بالاترین سطح کارایی نسبت به محدوده قیمت برخودار شوند. تنوع در سخت افزار داخلی مینی پی سی‌های یونیوو به کاربران با سطح بودجه متفاوت اجازه خریداری و دستیابی به محصول مورد نظر برای کاربرد‌های خانگی و اداری را می‌دهد.
 
دست یابی به امکانات متنوع ارتباطی از جمله شبکه سیمی‌گیگابیتی، شبکه بی سیم و بلوتوث از جمله ویژگی‌های مثبت انواع Mini PC یونیوو به شمار می‌روند. سخت افزار بهینه بر اساس قیمت و قابلیت ارتقای مناسب به کاربران اجازه می‌دهد تا در صورت نیاز به قدرت پردازشی، پهنای باند حافظه و سرعت انتقال داده بیشتر، دست به ارتقای سخت افزار داخلی از جمله نصب حجم حافظه رم بالاتر و بهره‌مندی از تجهیزات ذخیره پر سرعت از جمله درایو سالید M.2 SSD یا SATA SSD بزنند.

کاربران خانگی و اداری سطح نیازهای متفاوتی دارند که در بخش بدنه و طراحی ظاهری نیز باید به آنها توجه ویژه‌ای کرد. به عنوان مثال قابلیت نصب مینی پی سی روی دیوار یا سطوح مختلف و همچنین نصب روی پنل پشت صفحه نمایش به عنوان یک ویژگی مهم برای کاربران خانگی و اداری برای استفاده بهینه از فضای محدود محیط کار به شمار می‌رود. سیستم خنک کننده بدون فن (Passive) یا دارای فن (Active) نیز به شما برای دریافت کارایی خنک کنندگی بیشتر یا عدم تولید سر و صدا، حق انتخاب می‌دهد. وجود پورت پر کاربرد COM برای سازمان‌های دولتی و خصوصی به عنوان یک ویژگی فراموش شده در محصولات جدید به شمار می‌رود که این پورت توسط برند یونیوو در دسترس کاربران قرار گرفته تا نسبت به نصب تجهیزات کاربردی سازگار با آن اقدام کنند.
 
تولید تجهیزات مختلف انواع مینی کامپیوتر یونیوو در داخل کشور صورت گرفته که به اشتغال جوانان ایرانی و عدم خروج ارز از کشور منجر شده است. در نتیجه نیازی به واردات بسیاری از مواد مورد نیاز برای ساخت کامپیوتر کوچک و کامپیوتر همه کاره وجود نداشته و شرکت بهین تکنولوژی با بیش از 28 سال سابقه در زمینه تولید و عرضه محصولات سخت افزاری با حمایت از تولید ملی به صنایع داخلی اعتماد کرده است. نتیجه نهایی این اقدامات سبب رضایت کاربران شده و این رضایت به کیفیت ساخت، قیمت نهایی، عملکرد و سهولت دسترسی منجر شده است. ارائه خدمات پس از فروش در نقاط مختلف کشور، سهولت و روش‌های متعدد برای دسترسی به کارشناسان فنی و تامین تجهیزات مورد نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن از دیگر ویژگی‌های انواع آل این وان و مینی پی سی Univo به شمار می‌روند.
 


 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۰۰۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما