۰

هشدار شرکت نفت درباره اینترنت رایگان

تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹
هشدار شرکت نفت درباره اینترنت رایگان
هشدار شرکت نفت درباره اینترنت رایگان

آی‌تی‌من- در چند وقت اخیر در شبکه‌های اجتماعی لینکی با عنوان "هدیه رایگان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران!" در حال انتشار است که حاوی مطالب و ادعایی کذب در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات این شرکت و با تیتری نامعتبر است که با این روش مردم را تشویق به باز کردن این لینک می‌کند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ضمن تکذیب عنوان و تمامی‌محتوای مطلب مورد نظر، اعلام می‌کند که این شرکت هیچگونه خبر، اطلاعیه یا پرسشنامه‌ای در این خصوص در هیچکدام از رسانه‌های فعال خود اعم از وبسایت رسمی‌این شرکت و همچنین شبکه‌های اجتماعی خود در ستاد و مناطق ۳۷گانه صادر نکرده و این مطلب از نظر شرکت ملی پخش فاقد اعتبار بوده و کذب است.

لازم به ذکر است که بر اساس پیگیری کارشناسان فنی این شرکت، لینک مورد نظر علی‌رغم تقلبی بودن، به احتمال زیاد حاوی بدافزار اینترنتی بوده و باز کردن و مشاهده آن، احتمال بروز آسیب‌های جدی به گوشی‌های تلفن همراه و سیستم‌های رایانه ای را در پی خواهد داشت.

لذا از تمامی‌هموطنان درخواست می‌شود ضمن پرهیز از مشاهده و مراجعه به اینگونه تبلیغات و مطالب تقلبی، تمامی‌اخبار معتبر در خصوص شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را صرفا از طریق سایت رسمی‌این شرکت به آدرس NIOPDC.IR و شبکه‌های اجتماعی آن به آدرس NIOPDC_CO دنبال کنند.
مرجع : شرکت نفت
کد مطلب : ۲۷۷۰۶۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما