۰

تعداد کابران اینترنت در چین از مرز یک میلیارد نفر گذاشت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۱
تعداد کابران اینترنت در چین از مرز یک میلیارد نفر گذاشت
تعداد کابران اینترنت در چین از مرز یک میلیارد نفر گذاشت
 
آی‌تی‌من- بر اساس تازه‌ترین آمار منتشر شده از سوی مرکز اطلاعات شبکه اینترنت چین، در سه ماهه اول سال 2021 میلادی، 21.75 میلیون شهروند چین به کاربران اینترنت در این کشور پیوستند تا تعداد کل کاربران در این کشور از مرز یک میلیارد نفر بگذرد.

بر اساس این آمار 1.011 میلیارد شهروند چین آنلاین هستند و تقریبا تمامی آنها (1.007 میلیارد نفر) از طریق گوشی‌های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند.

محبوب‌ترین کاربردهای اینترنت در چین شامل پیام‌رسانی (983 میلیون نفر)، تماشای ویدیوهای کوتاه (888 میلیون نفر) و خرید آنلاین (812 میلیون نفر) هستند.

این گزارش همچنین بیان می‌دارد که در حدود نیمی از کاربران این کشور (469  میلیون نفر) از ارتباط اینترنتی خود برای سفارش آنلاین غذا استفاده می‌کنند. سفارش آنلاین غذا یکی از بخش‌هایی است که سرعت رشد بالایی را دارد و مشتریان این خدمت در نیمه اول سال جاری میلادی بیش از 49 میلیون نفر افزایش یافته است.

گزارش مذکور حاکی از سرعت نسبتا خوب دسترسی در این کشور است و حدود 91 درصد از تمامی کاربران در چین به اینترنتی با سرعت بالاتر از 100 مگابیت در ثانیه دسترسی دارند که 297 میلیون آنها در مناطق روستایی ساکن هستند.

در مجموع، میانگین زمان آنلاین بودن شهروندان چینی، 26.9 ساعت در هفته است.

 
مرجع : TechRadar
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۰۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما