کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روش معتبر و قابل اطمینان برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا

14 شهريور 1400 ساعت 10:33

این روزها خرید قسطی از دیجی‌کالا متقاضیان زیادی دارد؛ این‌که با اعتبار کدام شرکت یا واسطه از دیجی‌کالا خرید می‌کنید، مساله مهمی‌ست که می‌تواند تجربه یک خرید مطمئن را برای شما رقم بزند. قاعدتا در یک روش معتبر پیش از آن‌که از شما برای خرید اقساطی دعوت شود، هماهنگی و توافقی میان فراهم کننده‌ی بستر خرید اقساطی و دیجی‌کالا به عنوان بازارگاه تجاری، به عمل می‌آید تا ایمن و دقیق بودن همه‌ی جوانب خرید، محاسبه جزئیات مالی و پرداخت اقساط، تجربه‌ای خوشایند را برای مصرف‌کننده‌ی نهایی رقم بزند.



در حال حاضر تنها راه خرید اقساطی از دیجی‌کالا که هم در چارچوب مقررات و قواعد خرید این بازارگاه تعریف شده باشد و هم با توافق و نظارت دیجی‌کالا انجام شود، استفاده از اعتبار دیجی‌پی، بازوی فین‌تکی دیجی‌کالاست، که با قوانین و شرایط مشخص و شفاف و با امضای قراردادهای رسمی بین کاربر و تامین‌کننده‌ی اعتبار، امکان‌پذیر می‌شود.

 ممکن است روزانه پیامک‌های زیادی از طرف شرکت‌هایی دریافت کنید که ادعا می‌کنند، اعتبار خرید قسطی از دیجی‌کالا را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند اما تنها روشی که با هماهنگی و نظارت دیجی‌کالا قابل استفاده است، خرید با اعتبار دیجی‌پی است.


مشکل اصلی در استفاده از خدمات این قبیل شرکت‌ها این است که بدون توافق و نظارت دیجی‌کالا فعالیت می‌کنند و دیجی‌کالا نمی‌تواند عملکردها و فرآیندهای آن‌ها را مورد تایید قرار دهد.
علاوه بر این در طرح‌های خرید اقساطی دیجی‌پی کاربر می‌تواند به اندازه نیاز از مبلغ اعتبار خود خرج و اقساط را هم متناسب با میزان مصرف اولیه پرداخت کند، در حالی‌که در سایر روش‌ها کاربر ناگزیر است تمام مبلغ اعتبار دریافت شده را به صورت کامل مصرف کند، چرا که اقساط بر اساس سقف مبلغ اعتباری بسته می‌شود.

چگونه با اعتبار دیجی‌پی از دیجی‌کالا خرید کنم؟

متقاضیان خرید قسطی با استفاده از اعتبار دیجی‌پی، می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌کالا یا مراجعه مستقیم به اپلیکیشن دیجی‌پی، درخواست خود برای دریافت اعتبار را ثبت کنند.
شرکت دیجی‌پی پس از اعتبارسنجی و تأیید توان بازپرداخت متقاضی، اعتبار مورد نظر را طی یک فرآیند دیجیتال و غیرحضوری در اختیار متقاضی قرار می‌دهد.
دریافت‌کننده اعتبار، با مراجعه به فروشگاه دیجی‌کالا، از میان میلیون‌ها کالای موجود، بدون هیچ‌گونه محدودیتی در انتخاب کالا یا مدل آن، تا سقف اعتبار مشخصی خرید می‌کند.
سقف اعتبار خرید قسطی از دیجی‌کالا، بسته به انتخاب متقاضی و اعتبارسنجی دیجی‌پی، از ۱۰میلیون تا ۳۰۰میلیون تومان تعیین می‌شود.
بنابر اعلام کارشناسان دیجی‌پی، این شرکت از ابتدای سال جاری، صدها میلیارد تومان اعتبار خرید کالا به بیش از ۵۵هزار متقاضی از سرتاسر کشور اعطا کرده، که این تعداد همچنان در حال افزایش است.
نکته مهم این‌که همه فرایند دریافت اعتبار یا خرید قسطی از دیجی‌کالا، به‌صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن دیجی‌پی انجام می‌شود.
متقاضیان دریافت اعتبار از دیجی‌پی برای خرید اقساطی از دیجی‌کالا، نیازی به ضامن ندارند و فقط با ارائه یک برگ چک صیادی و به‌شرط تأیید اعتبار، می‌توانند کالاهای موردنظرشان را از فروشگاه دیجی‌کالا خریداری کنند.
خرید اقساطی از دیجی‌کالا به‌طور رسمی و با تأیید این فروشگاه بزرگ، «فقط از طریق شرکت دیجی‌پی» امکان‌پذیر است. برای دریافت اعتبار دیجی‌پی تنها کافی‌ست هنگام خرید از دیجی‌کالا گزینه خرید اقساطی را انتخاب کنید و یا «اپلیکیشن دیجی‌پی» را از یکی از استورهای معتبر دانلود و برای خرید اقساطی ثبت‌نام کنید.
استفاده از خدمات اعتباری غیرمطمئن ممکن است دردسرهایی برای کاربران به وجود آورد که رسیدگی به آن‌ها در حوزه مسئولیت‌های دیجی‌کالا یا دیجی‌پی نخواهد بود.


کد مطلب: 277097

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277097/روش-معتبر-قابل-اطمینان-خرید-اقساطی-دیجی-کالا

ITMen
  https://www.itmen.ir