۰

هواوی به زودی از EMUI 12 و هارمونی 3 رونمایی می‌کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۳
هواوی به زودی از EMUI 12 و هارمونی 3 رونمایی می‌کند
هواوی به زودی از EMUI 12 و هارمونی 3 رونمایی می‌کند

آی‌تی‌من- در این مراسم عرضه رسمی بروزرسانی‎ها به HarmonyOS برای کاربران غیرچینی نیز عرضه می‎شود. مضاف بر این شرکت هواوی خبرهایی در مورد HMS Core 6.0 را هم در HDC امسال با مخاطبانش به اشتراک خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش نسخه 2.1 سیستم عامل هارمونی نیز بزودی برای دستگاه‌های مجهز به این سیستم عامل عرضه خواهد شد و پرچم‌داران سری P50 اولین دستگاه‎هایی خواهند بود که قرار است تا انتهای ماه جاری میلادی آن را دریافت می‌کنند.

هواوی تا به امروز اطلاعات خاصی در مورد HarmonyOS 3.0 منتشر نکرده، اما وضعیت در مورد رابط کاربری EMIUI 12 متفاوت است. در حالیکه هواوی گوشی هواوی نوا 8 که ماه گذشته به بازار کشور روسیه رسید را با این رابط کاربری عرضه نموده، رونمایی رسمی و تشریح ویژگی‎های آن در مهر ماه اتفاق خواهد افتاد.

هواوی اخیراً از برخی ویژگی‌های اصلی و کلیدی رابط کاربری جدیدش پرده برداشته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به سادگی و روان بودن، افکت‌های انیمیشنی جذاب، امکان تنظیم دلخواه فونت و خط، پنل کنترل جدید، اعلان‌های بهبود یافته، سیستم فایل‌های یکپارچه، بروزرسانی اپلیکیشن MeeTime برای تماس ویدئویی بین پلتفرم‌های مختلف، عملکرد بهتر و امنیت بالاتر اشاره کرد.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۱۲۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما