کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برگزاری اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال

همراه اول جایزه سال تحول دیجیتال ایران را دریافت کرد

ایرانسل موفق به دریافت تندیس زرین زبدگی دیجیتال شد

17 شهريور 1400 ساعت 11:12

اختتامیه پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال روز گذشته در مرکز همایش‌های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و از برگزیدگان این رویداد در سه محور اصلی زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبری دیجیتال و یک محور ویژه، مدیریت کار در دوران کرونا تقدیر شد.



آی‌تی‌من- ارزیابی ملی تحول دیجیتال سالانه توسط دانشگاه تهران برگزار و سازمان‌های شرکت‌کننده از منظر تحول دیجیتال ممیزی می‌شوند.
در سال جاری نیز پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال با حضور ۲۵ سازمان برگزار شد. برای تمام سازمان‌های شرکتکننده، پیش از ممیزی، کارگاه آموزشی تحولدیجیتال توسط متخصصین این حوزه برگزار و به هریک، پس از ارزیابی نیز گزارش بازخورد اختصاصی به صورت تفصیلی ارائه خواهد شد، تا با بهره‌گیری از توصیه‌های ارائه شده، بتوانند مسیر بلوغ دیجیتال خود را موفق‌تر طی کنند. 
در محور زبدگی دیجیتال که بلوغ دیجیتال سازمان شرکت کننده، ممیزی می‌شود، شرکت ایرانسل موفق به دریافت تندیس زرین زبدگی دیجیتال و شرکت داتین و همراه اول موفق به دریافت تندیس سیمین زبدگی دیجیتال شدند. 
در محور نوآوری دیجیتال که ابتکار و پروژه دیجیتال کاندیدا شده از سوی سازمان‌های شرکت کننده ارزیابی می‌شود، تندیس سیمین نوآوری دیجیتال هم به شرکت ملی پست ایران برای پروژه ملی GNAF اهدا شد. در این محور بیمه ملت برای ملت‌تِک و شرکت بهپرداز جهان نیز برای پلتفرم خدمات دیجیتال آیوتل موفق به دریافت تندیس برنز نوآوری دیجیتال شدند. گواهینامه اهتمام به نوآوری دیجیتال نیز به بیمه آرمان برای کیوسک صدور مکانیزه بیمه‌نامه، به بیمه دی برای چت‌بات هوشمند بیمه‌ای، به بیمه رازی برای سامانه هم‌بیمه‌گران، به صرافی رادین برای رادین سکه و به همراه اول برای کیف پول دیجیتال سنکرون شده با کارت بانکی اهدا شد. در این محور با تصمیم کمیته داوران، تندیس زرین نوآوری دیجیتال به هیچ‌یک از ابتکارات کاندید شده، اهدا شد. 
در محور رهبری دیجیتال نیز که رهبر دیجیتال کاندیدا شده سازمان در ارزیابی، ممیزی می‌شود، تندیس زرین رهبری دیجیتال به رسول سرائیان مدیرعامل شرکت ایریسا و تندیس سیمین رهبری دیجیتال به سید مجید بختیاری مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد. تندیس برنزین رهبری دیجیتال به احمد دولتخواه معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا و احمدرضا جوکار نراقی مدیرعامل شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند تعلق گرفت. گواهینامه اهتمام به رهبری دیجیتال نیز به حمیدرضا نورعلی زاده قائم‌مقام مدیرعامل بیمه سامان، به مهدیه نوروزیان معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت داتین و مهدی سیدهاشمی مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی اهدا شد.
شرکت همراه اول نیز موفق به دریافت مهمترین جایزه این حوزه کشور، جایزه سال تحول دیجیتال ایران، شد.
 
 


کد مطلب: 277130

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277130/همراه-اول-جایزه-سال-تحول-دیجیتال-ایران-دریافت

ITMen
  https://www.itmen.ir