کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

زمینه مشارکت مردمی در طرح‌های فناورانه ممکن شد

صندوق نوآوری و شکوفایی , 20 شهريور 1400 ساعت 12:12

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری به بحث تامین مالی جمعی ورود کرده و هر فردی می‌تواند با حداقل 500 هزار تومان در طرح‌های فناورانه‌ای که بر روی سکوهای تامین مالی جمعی بورس می‌رود، سرمایه‌گذاری کنند.



آی‌تی‌من- سیاوش ملکی‌فر در برنامه‌ای تلویزیونی گفت: در این طرح، صندوق نوآوری و شکوفایی همه طرح‌های دانش بنیانی را که بر روی سکو می‌روند تا 100 درصد بیمه می‌کند بنابراین هموطنان نگران زیان خود نباشند چرا که صندوق اصل سرمایه آن‌ها را برمی‌گرداند.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از پخش برنامه تلویزیونی «کارویا» که به منظور توسعه بحث تامین مالی جمعی (کراد فاندینگ) و با همت این صندوق تهیه و ضبط شده است، خبر داد و گفت: در این برنامه 100 شرکت دانش بنیان طرح‌های خود را ارائه کرده و 24 شرکت در نهایت انتخاب شده‌اند تا روی سکوهای تامین مالی جمعی بورس بروند. ملکی‌فر تصریح کرد: هر شرکتی که بر روی سکو قرار بگیرد، هموطنان اعم از سرمایه‌گذاران یا افراد حقیقی می‌تواتند با حداقل 500 هزار تومان در طرح‌های فناورانه‌ای که بر روی سکو می‌رود، سرمایه‌گذاری کنند و اصل پول آنها نیز توسط صندوق نوآوری و شکوفایی بیمه شده است یعنی چنانچه اگر طرحی با شکست مواجه شد و به ضرر رسید، صندوق نوآوری اصل پول را به سرمایه‌گذاران بازمی‌گرداند.
 


کد مطلب: 277144

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277144/زمینه-مشارکت-مردمی-طرح-های-فناورانه-ممکن

ITMen
  https://www.itmen.ir