۰

رشد چشمگیر اقتصاد دیجیتالی چین در سال ۲۰۲۱

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۳
رشد چشمگیر اقتصاد دیجیتالی چین در سال ۲۰۲۱
رشد چشمگیر اقتصاد دیجیتالی چین در سال ۲۰۲۱

آی‌تی‌من-  «شیائو یاچینگ» وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین روز چهارشنبه گذشته در حاشیه نمایشگاه بین المللی اقتصاد دیجیتال ۲۰۲۱ چین گفت: اقتصاد دیجیتال نشان دهنده شکل جدیدی از تولید است که به توسعه اقتصادی و فتح قله‌های جدید در عرصه نوآوری‌های تکنولوژیکی جهان ختم می‌شود.

نمایشگاه بین المللی اقتصاد دیجیتال ۲۰۲۱ چین در زمینی به مساحت ۵۰ هزار متر مربع در پکن دایر شده است. در این نمایشگاه ۴۶۸ شرکت بین المللی حضور دارند.

وزیر صنعت و فناوری اطلاعات چین در ادامه به برگزاری نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری چین اشاره کرد و گفت: بیش از ۵ هزار شرکت از ۱۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین موسوم به «CIFIT» شرکت خواهند کرد. این رویداد ۴ روزه در فضایی به مساحت بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع و با رعایت اقدامات سختگیرانه مربوط به مهار کرونا، با جذب بیش از ۵۰ هزار تاجر به صورت آنلاین و آفلاین برگزار می‌شود. بیش از ۳۰ کنفرانس و سمینار با موضوعات داغ مربوط به سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی از جمله ساخت کمربند و جاده، اقتصادهای دیجیتالی و سازگار با محیط زیست، خنثی سازی انتشار کربن و ... در جریان این نمایشگاه ۴ روزه اجرایی می‌شوند. این رویداد به صورت مشترک توسط وزارت بازرگانی، چندین انجمن و سازمان بین المللی از جمله سازمان تجارت جهانی و با هدف ترویج فعالیت‌های مربوط به سرمایه گذاری‌های بین المللی سازمان دهی شده است.
 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۷۷۱۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما