۰

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین هدلینگ نیک‌اندیش و سازمان بسیج مهندسین صنعت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۰
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین هدلینگ نیک‌اندیش و سازمان بسیج مهندسین صنعت
امضای تفاهم‌نامه همکاری بین هدلینگ نیک‌اندیش و سازمان بسیج مهندسین صنعت
 
آی‌تی‌من- جلسه امضای تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج مهندسین صنعت و هلدینگ نیک اندیش با حضور وحید والی مدیرعامل نیک اندیش، سرهنگ دوم پاسدار علی قهرمانلو مسوول سازمان بسیج  مهندسین صنعت و جمعی از مدیران ارشد هر دو طرف برگزار شد.

این تفاهم‌نامه که با نام کلینیک صنعت استان تهران شناخته می‌شود، در راستای توسعه همکاری‌های مشترک و به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های مشاوره‌ای، مدیریتی، آموزشی، پژوهشی و اجرایی سازمان، جهت ساماندهی و توسعه ظرفیت صنعت، منطبق با نیازهای منطقه‌ای و بومی‌ با توانایی توسعه بازار داخلی و صادرات صورت پذیرفته است.

کلینیک صنعت استان تهران قرار است در جهت تسهیل مبادلات مالی واحدهای صنعتی در عرصه بین‌المللی با شیوه‌های نوین و تخصصی با مرکزیت واحدهای صنعتی تهران از جمله تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان انجام گیرد.

یکی از اهداف مهم این همکاری رفع موانع تولید است که این امر در دو مرحله انجام خواهد شد. مرحله اول مربوط به آموزش‌های تخصصی می‌شود که بصورت جمعی و اختصاصی در قالب سمینارها و وبینارها برگزار خواهد شد.در مرحله دوم متخصصین مربوطه در عرصه اجرا وارد می‌شوند و اقدامات لازم را در راستای رفع چالش‌های موجود، بهینه‌سازی امر مبادلات و صادرات و بی‌اثر کردن تحریم‌ها انجام خواهند داد.

هلدینگ نیک اندیش که در حوزه پرداخت‌های آنلاین ارزی فعالیت می‌کند و صاحب برندهای نیک پرداخت و کوین نیک مارکت است، با همکاری سازمان بسیج مهندسین صنعت در کلینیک صنعت استان تهران، گام تازه‌ای در جهت رشد و شکوفایی تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی کشور برداشته است.   

این همکاری مشترک با هدف تحقق شعار سال 1400 به فرموده مقام معظم رهبری (تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها) به رشد و توسعه اقتصادی کشور، به روزرسانی و پیشرفت تولید در صنعت اقتصاد و همچنین با جذب نیروهای متخصص و دانش آموخته‌های حوزه‌های مختلف علمی‌در راستای اشتغال زایی و آموزش و همچنین حمایت از تولید‌کنندگان کشور در تمام عرصه‌ها در راستای مانع زدایی از جهش تولید که یک رسالت ملی است، انجام شده است.

از جمله اهداف این همکاری، آموزش نیرو‌های جوان و استفاده از هوش و خلاقیت بالقوه‌ی فارغ التحصیلان و دانشجویان حوزه‌های مختلف علمی‌و پژوهشی است. از دیگر اهداف بلند مدت این همکاری تشکیل شرکت‌های دانش بنیان در جهت تولیدات و تبادلات مالی بین کشورهای منطقه و جهان است.

لازم به اشاره است بی اثر کردن تحریم‌های کشور، در راستای ارتباط‌ و مبادلات مالی در عرصه‌های گوناگون جهانی از دیگر مقاصد این همکاری است، تا با ایجاد رونق اقتصادی و توسعه صنعت و ارز آوری، بخشی از آسایش و معیشت مردمان کشور ایران تامین شود.

مدیران دو طرف در پایان اظهار امیدواری کردند که با این همکاری مشترک، توانمندسازی زیست‌بوم کسب‌و‌کارهای حوزه تبادلات مالی صنایع، ایجاد سکوهای باز انتشار داده‌های پردازش‌شده جهت استفاده و بکارگیری در حوزه‌های آموزشی، مدیریتی، مشاوره، پژوهشی و اجرایی تسهیل شود.


 
کد مطلب : ۲۷۷۱۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما