کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنترل فشار خون در ساعت‌های گلکسی

28 شهريور 1400 ساعت 14:27

مطالعه‌ای که اخیرا در Frontiers in Neurologyمنتشر شده نشان می‌دهد که قابلیت کنترل فشار خون در ساعت‌های هوشمند گلگسی واچ سامسونگ می‌تواند به بیماران پارکینسون کمک کند تا به شکل موثری Orthostatic Hypotension (OH) را در بدن‌شان کنترل کنند.



آی‌تی‌من- ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch 3 و Watch Active 2 و همچنین جدیدترین مدل یعنی Watch 4 مجهز به حسگرهای پیشرفته‌ای هستند که می‌تواند با تحلیل ضربان نبض، میزان فشار خون را کنترل کند. برای این کار از حسگرهای نظارت بر ضربان قلب استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند فشار خون و دیگر علایم حیاتی خود را در اپلیکیشن Health Monitor سامسونگ مشاهده کرده و آنها را به شکل فایل PDF با پزشک خود به اشتراک بگذارند.

تیم تحقیقاتی مرکز پزشکی سامسونگ به مدیریت دکتر جین وان چائو، و دکتر جانگ هیون آهن، مقادیر اندازه‌گیری شده فشار خون توسط گلکسی Watch 3 را با اندازه‌گیری‌های یک دستگاه تخصصی فشار خون مقایسه کردند تا دقت این اندازه‌گیری‌ها را بسنجند. در این مقایسه مشخص شد که گلکسی Watch 3 که حمل آن بسیار راحت‌تر از دستگاه سنجش فشار خون است، به بیماران پاکینسون امکان می‌دهد تا میزان فشار خون خود را در هر مکان و هر زمانی اندازه‌گیری کرده و براحتی هرگونه تغییر در فشار خون را رهگیری کنند.

 


کد مطلب: 277199

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277199/کنترل-فشار-خون-ساعت-های-گلکسی

ITMen
  https://www.itmen.ir