۰
به‌روزرسانی نسخه ۹.۸.۱ منتشر شد

امکان فیلتر کردن نتایج جست‌وجو در نسخه جدید «نشان»

تاریخ انتشار
شنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۶
امکان فیلتر کردن نتایج جست‌وجو در نسخه جدید «نشان»
امکان فیلتر کردن نتایج جست‌وجو در نسخه جدید «نشان»

آی‌تی‌من-  نسخه جدید برنامک نقشه و مسیریاب «نشان» که با شماره ۹.۸.۱ قابل بارگذاری است، در بخش جست‌وجو امکان فیلتر کردن نتایج بر اساس امتیاز مکان و باز بودن آن را اضافه کرده است.

این توانایی به کاربران اجازه می‌دهد تا مقاصد مختلف را بر اساس نیازهای خود فیلتر کنند و بی‌شک در بازه زمانی فعلی که یافتن مراکز واکسیناسیونِ خلوت و آگاهی از ساعات کاری آنها اهمیت زیادی دارد، خالی از فایده نیست. 

همچنین با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند مراکز تزریق واکسن کووید-۱۹ را بر اساس نوع واکسنی که در هر پایگاه ارائه می‌شود، فیلتر کنند. برای مثال، اگر شما دوز اول واکسن آسترازنِکا را تزریق کرده باشید، با فیلتر کردن مراکز می‌توانید پایگاه‌هایی که دوز دوم این واکسن را در اختیار دارند، مشاهده کنید. برای این منظور کافی است در پلتفرم «نشان» عبارت‌های «واکسیناسیون کرونا» یا «واکسن کرونا» را جست‌وجو کنید تا نزدیک‌ترین مراکز با توجه به محل حضور شما نمایش داده شود و اطلاعات لازم را به‌دست آورید. به این ترتیب که جزئیاتی شامل نوع واکسن، شرط سنی، میزان شلوغی و ساعت‌های خلوت درج شده است و همچون گذشته کاربران نیز می‌توانند تجربیات، دیدگاه‌ها و تصاویر مربوط خود را در بخش نظرات هر مرکز اعلام کنند و به هموطنان خود یاری رسانند. گفتنی است نقشه و مسیریاب «نشان» در هلدینگ فناپ و مبتنی بر «سرزمین هوشمند پاد» توسعه یافته است. این برنامک برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قابل بارگذاری است.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه گروه مالی پاسارگاد است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکاناتی گوناگون را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از «سرزمین هوشمند پاد» به سایت ic.pod.ir مراجعه کنید.


 
کد مطلب : ۲۷۷۲۴۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما