۰

برگزاری اولین ایردراپ رمز ارزها در ایران توسط کوین نیک مارکت از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۱۱
برگزاری اولین ایردراپ رمز ارزها در ایران توسط کوین نیک مارکت از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰
برگزاری اولین ایردراپ رمز ارزها در ایران توسط کوین نیک مارکت از ۱۰ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۰

اگر اخبار رمزارزها را دنیال می‌کنید یا اهل خرید و فروش یا سرمایه‌گذاری در رمزارزها هستید، حتما تا به حال نام ایردراپ را شنیده‌اید یا شاید هم از آن استفاده کرده باشید. ایردراپ مانند دریافت هدیه است. اگر بخواهیم کمی تخصصی‌تر بگوییم، ایردراپ فرایند توزیع بدون هزینه رمزارز در حجم زیاد و به مقصد تعداد زیادی کیف پول‌ دیجیتالی است. در واقع، ایردراپ‌ها یکی از راه‌های جمع‌آوری رایگان ارزهای دیجیتال هستند.

کمپین ایردراپ کوین نیک مارکت خود که برای اولین بار است در ایران برگزار می‌شود، قصد دارد تا در یک تاریخ مشخص به مناسبت تولدش، ۲۵۰ میلیون رمزارز شیبا را به تمام کاربرانی که در آن شرکت کنند، اهدا کند.

در این کمپین، شرکت‌کنندگان بدون قرعه‌کشی و تنها بر طبق شرایطی که در ادامه توضیح خواهیم داد، جایزه خود را دریافت خواهند کرد. به این صورت که مقدار ۲۵۰ میلیون رمزارز شیبا به طور مساوی بین تمام شرکت‌کنندگان تقسیم می‌شوند. در نتیجه، مقداری که به هر شرکت‌کننده تعلق می‌گیرد بسته به تعداد کاربران متغیر است.

برای شرکت در این ایردراپ و کسب رایگان رمزارز شیبا کافی است تا یک سری قوانین ساده را اجرا کنید. توجه داشته باشید که برای شرکت در این کمپین بایستی تمامی موارد گفته شده رعایت شوند. اگر کاربری حتی یکی از موارد را رعایت نکند در این کمپین شرکت داده نخواهد شد.

از آنجایی که کمپین ایردراپ پلتفرم کوین نیک مارکت برای اولین بار است که در ایران برگزار می‌شود، تلاش شده شرایط آن نیز بسیار آسان باشد.

اولین کاری که باید برای شرکت در این کمپین انجام دهید، فالو کردن کوین نیک مارکت در رسانه‌های اجتماعی است. برای این کار لازم است پیج اینستاگرام (coinnikmarket)، کانال تلگرام (@coinnikmarket) و اکانت توییتر کوین نیک مارکت (coinnikmarket) را فالو کنید.

در مرحله دوم لازم است تا در مدت زمان ۱۰ تا ۳۰ مهرماه حداقل یک خرید یا فروش در بازار معاملاتی کوین نیک مارکت ثبت کنید.

برای شرکت در این کمپین به اندازه کافی فرصت هست. از روز شنبه ۱۰ مهر ماه تا جمعه ۳۰ مهر ماه فرصت دارید که با انجام قوانین ذکر شده، در این ایردراپ سهیم باشید. فراموش نکنید که شرط دوم حتما باید در این بازه زمانی ۲۰ روزه اجرا شود. برای خواندن اطلاعات بیشتر و وارد کردن اطلاعات خود برای شرکت در این کمپین روی عکس زیر کلیک کنید.


پس از اتمام کمپین و با توجه به تعداد کاربرانی که به درستی قوانین را اجرا کرده باشند، به تمامی شرکت‌کنندگان سهم برابری از ۲۵۰ میلیون رمزارز شیبا اعطا خواهد شد. زمان واریز وجوه، تاریخ ۰۸/۰۸/۱۴۰۰ همزمان با تولد یک سالگی کوین نیک مارکت خواهد بود. توکن‌های اهدایی به کیف پول کاربران در پلتفرم کوین نیک مارکت واریز خواهد شد.

کوین‌نیک مارکت یک بازار معاملاتی بدون واسطه برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال است. در این بازار همتا به همتا کاربران با یکدیگر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال پرداخته و قیمت‌ها توسط کاربران تعیین می‌شود. شما به راحتی و با داشتن کارت‌های شتاب بانکی، می‌توانید رمز ارزهای مورد نظر خود را به صورت ریالی خریداری کنید. از طرفی، چون در کوین‌نیک مارکت قیمت‌ها توسط کاربران تعیین می‌شود، می‌توانید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را با قیمتی کمتر از صرافی‌های دیگر خریداری کنید.

در حال حاضر ده‌ها رمز ارز محبوب درون پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت ارائه می‌شود. همچنین، یک کیف پول امن در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا برای نگهداری وجوه خود استفاده کنند. در این صورت، لازم نیست کاربران کارمزد انتقال بلاک‌چین بین رمز ارزهای مختلف را پرداخت کنند. در ضمن احراز هویت کوین نیک مارکت قط در پنج دقیقه انجام می‌شود.

کوین نیک مارکت با برگزاری اولین و بزرگترین ایردراپ رمز ارزها در ایران فرصت فوق‌العاده‌ای را برای کاربران خود فراهم کرده است. سعی کنید از این فرصت طلایی استفاده کرده و توکن‌های شیبا را به صورت رایگان دریافت کنید. تنها کافی است اطلاعات خود را در صفحه ایردراپ وارد کنید، قوانین را رعایت کنید و شیبای خود را دریافت کند. همین.
کد مطلب : ۲۷۷۳۰۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما