۰

قابلیت جدید دوربین پیکسل ۶ تایید شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۱۷
قابلیت جدید دوربین پیکسل ۶ تایید شد
قابلیت جدید دوربین پیکسل ۶ تایید شد

آی‌تی‌من-  به گفته ایون بلاس افشاگر مشهور حوزه فناوری، سایت «ویرهاوس» تصاویری از محتوای بازاریابی گوگل برای موبایل‌های پیکسل۶ و پیکسل ۶ پرو را منتشر کرد. البته این تصاویر اکنون حذف شده‌اند.

در این اسکرین شات‌ها توضیحاتی درباره محتوای Magic Eraser که پیشتر نیز فاش شده بود، وجود دارد. به نظر می‌رسد این قابلیت به گوگل فوتوز مربوط است.

در این توضیحات آمده است Magic Eraser با چند ضربه ساده هرگونه انحرافی را از بین می‌برد. به عبارت دیگر افراد غریبه و اشیای ناخواسته را در گوگل فوتوز حذف می‌کند. بنابراین فقط افراد و اماکنی که کاربر تمایل دارد، در تصویر باقی می‌مانند.

در تصاویری که به تازگی فاش شده، مشخص شد دوربین اصلی پیکسل ۶ لنز ۶۰ مگاپیکسل است. علاوه برآن یک لنز ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید نیز پشت دستگاه قرار دارد. پیکسل ۶ پرو نیز لنز تله فوتو ۴۸ مگاپیسکلی دارد. 

از سوی دیگر نشریه انگجت نیز اشاره کرد در کپی برخی از تصاویر افشا شده با حروف ریز به وجود ۵ سال پشتیبانی آپدیت امنیتی از زمان عرضه دستگاه در گوگل استورهای آمریکا اشاره شده است.

بنابراین سری موبایل‌های پیکسل ۶ تا ۲۰۲۶ میلادی ایمن خواهند بود.

پیشتر اعلام شده بود که پیکسل ۶ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ساخت سامسونگ، اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی ساخت سونی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین اصلی و اولترا واید مدل پرو هم مشابه مدل استاندارد هستند ولی در کنار آن‌ها دوربین تله‌فوتو ۴۸ مگاپیکسلی با زوم ۴ برابری تعبیه شده است. دوربین سلفی هم مبتنی بر سنسور ۱۲ مگاپیکسلی ساخت سونی است.

مهم‌ترین ویژگی‌های فاش شده از دوربین این گوشی‌ها هم از قرار زیر است؛ دوربین اصلی سری پیکسل ۶ می‌تواند ویدیوهای 4K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه ضبط کند. با این حال دوربین‌های واید و تله‌فوتو قادر به ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه هستند. در حالت 4K60 و ۱۰۸۰p60 می‌توانید از حداکثر زوم ۷ برابری استفاده کنید. در حالت 4K30 و 1080p30 هم حداکثر زوم به ۲۰ برابر می‌رسد. به نظر می‌رسد در گوشی‌های جدید برای تنظیم وایت بالانس (تراز سفیدی) به امکانات بیشتری دسترسی دارید. گویا گوگل برنامه‌های خود را برای حذف اشیاء از تصاویر احیا کرده است. مدت‌ها قبل قرار بود این ویژگی به گوگل فوتوز اضافه شود و شاید به‌عنوان ویژگی اختصاصی پیکسل ۶ معرفی شود. یکی از ویژگی‌های قابل توجه سری پیکسل ۶ امکان واضح کردن چهره‌هایی است که خارج از فوکوس دوربین ثبت شده‌اند.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۷۳۶۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين