۰

فناپ تندیس بلورین چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی را از آن خود کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۳
فناپ تندیس بلورین چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی را از آن خود کرد
فناپ تندیس بلورین چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی را از آن خود کرد
 
آی‌تی‌من- به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی هر سال با هدف تشویق بنگاه‌ها به شناسایی مسوولیت‌های اجتماعی‌شان و ایفای نقش مؤثر در این رابطه و نیز شناسایی و معرفی تجارب برتر مدیریتی سازمان‌های ایرانی برگزار می‌شود.
 
چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی با حضور مدیران بانک پاسارگاد و شرکت‌های زیرمجموعه بانک و جمعی از صاحب‌نظران حوزه بانکداری سه‌شنبه 20 مهر در دانشگاه خاتم برگزار شد.

 در ابتدای مراسم مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد، درباره رهبری سرمایه انسانی فناور صحبت کرد و بر اهمیت فرهنگ سازمانی و مدیریت دانشی به‌عنوان دستور کار در سازمان‌ها تأکید ورزید.
 
در ادامه نیز مهندس میرحسینی، معاون مدیرعامل بانک پاسارگاد، به بحث درباره مدیریت دانشی و داده‌های بزرگ پرداخت و گفت: لازم است کسب‌وکارها با استفاده از فناوری‌های نو و ساختارشکن، مدل جدیدی از کسب‌وکارهای خود را برای بقا، موفقیت، و رقابت به‌دست آورند.
 
در ادامه کنفرانس سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، ضمن اشاره به اهمیت نوآوری و پشتیبانی از استارت‌آپ‌هایی که حرفی برای گفتن دارند، به استفاده از فناوری‌های جدید و نوآوری در سازمان‌ها تأکید کرد.
 
در پایان مراسم، جوایز دوره چهارم مدیریت دانشی اهدا شد و «تندیس بلورین» چهارمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت دانشی به «فناپ» تعلق گرفت. گفتنی است افشین کریمی، عضو هیأت‌مدیره مجموعه فناپ، ضمن حضور در مراسم این تندیس را دریافت کرد.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۳۶۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما