۰

محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸
محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم شد
محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم شد

آی‌تی‌من- محمد عزیزاللهی از نسل مدیران پرورش‌یافته در این شرکت است که طی سال‌های حضور در خانواده همکاران سیستم سمت‌های مختلفی را عهده‌دار بوده و نقشی ارزش‌‌آفرین در ایجاد مسیرهای جدید شرکت ایفا کرده است. محمد پیش از انتخاب به عنوان مدیرعامل، معاون فرید فولادی در توسعه‌ بازار و عضو هیات‌مدیره شرکت بود.
 
مدیرعامل جدید همکاران سیستم معتقد است: یکی از مهم‌ترین استراتژی‌هایی که ما را به موفقیت‌ رسانده است، بهره‌گیری از توانمندی‌ نیروهای انسانی ارزشمندی است که با تکیه بر فرهنگ همکاران سیستم خود و شرکت را توسعه داده‌اند.
 
همچنین محسن طلایی عضو هیات‌مدیره همکاران و از مدیران جوان شرکت نیز  به عنوان قائم‌مقام در کنار محمد عزیزاللهی قرار گرفته است.
 
محسن طلایی با تمرکز بر توسعه‌‌ محصول و تکنولوژی، همراه مدیرعامل در طراحی و  پیشبرد برنامه‌‌های آینده‌ی همکاران سیستم نقش دارد.
 
فرید فولادی نیز پس از یک دوره مدیریت عاملی همکاران سیستم، از پس رییس هیات مدیره شرکت خواهد بود و تمرکز خود را بر توسعه‌ استراتژی‌های شرکت و شناسایی مسیرهای جدید پیش‌ روی همکاران سیستم قرار می‌دهد. 
 
رییس جدید هیات‌مدیره‌ همکاران سیستم معتقد است: کارنامه‌ همکاران سیستم در سال‌های اخیر نشان می‌دهد که ظرفیت استراتژیک و عملیاتی عالی و توانمندی در شرکت وجود دارد که با تکیه بر آن‌ها می توان اهداف بزرگ‌تری را نیز با موفقیت به ثمر رساند. اهدافی که  به دنبال مسیرهای نو در کسب‌وکار و ارزش‌آفرینی برای مشتریان است. آنچه موسسان همکاران سیستم بنای آن را گذاشته‌اند، شرکتی پایدار و ارزش‌آفرین است که موفقیت و پایداری‌اش در گرو خلق ارزش برای جامعه، مشتریان، سهامداران و سرمایه‌های انسانی شرکت است.
 
 
 
 
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۳۶۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما