۰

قابلیت‌های صفحه نمایش گلکسی Z Flip 3 5G

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۸
قابلیت‌های صفحه نمایش گلکسی Z Flip 3 5G
قابلیت‌های صفحه نمایش گلکسی Z Flip 3 5G

آی‌تی‌من- سامسونگ به لطف صفحه نمایش قدرتمند و ترکیب استایل و عملکرد، چهره‌ تازه‌ای به سری جدید گلکسی‌های تاشوی خود بخشیده است.

صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 در ابعاد 1.9 اینچی طراحی شده و دارای طیف وسیعی از قابلیت‌های جدیدی است که به شما اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به باز کردن گوشی، کنترل کاملی بر روی برنامه‌ها و قابلیت‌های آن داشته باشید. از پشتیبانی ویجت‌های جدید تا اسکرول کردن در پیام‌های گوشی، تنها بخشی از امکاناتی است که نمایشگر جلویی گلکسی Z Flip 3 در دسترس‌ شما می‌گذارد. در ادامه برخی از مهم‌ترین قابلیت‌های صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 مرور کرده‌ایم.

اعلان‌ها را با یک نگاه بررسی کنید
صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 با قابلیت مرور همه اعلان‌ها، مشاهده پیام‌های دوستان و پیدا کردن اطلاعات مورد نظر را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. باز هم بدون اینکه نیاز باشد تلفن خود را باز کنید.

فکرکنید قرار است در یک گالری هنری دوستان خود را ملاقات کنید، بزرگتر شدن ابعاد صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3 به شما امکان می‌دهد 4 خط متن پیام را مشاهده و تا 8 خط متن را اسکرول کنید تا هیچ اطلاعات مهمی را در مورد محل ملاقات از دست ندهید. 

صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3  با داشتن ویجت‌هایی قدرتمند به شما امکان می‌دهد کنترل بیشتری روی 8 برنامه پیش‌فرض گوشی داشته باشید.

کاربران می‌توانند آهنگ انتخاب شده خود را تغییر دهند، آب و هوا را بررسی کنند و حتی برنامه کلاس خود را بدون نیاز به باز کردن گوشی بررسی کنند.

ویجت کنترل Buds به شما امکان می‌دهد بین حالت‌های Active Noise Cancelling یا شنیدن صدای محیط و یا خاموش کردن آن، یکی را انتخاب کرده و حتی کنترل‌های لمسی بادز را فعال و غیرفعال کنید.

 به لطف قابلیت‌های پیشرفته صفحه نمایش جلویی گلکسی Z Flip 3، می‌توانید نمایشگرهای گوشی و گلکسی Watch4  خود را با هم همگام سازی کنید.

حتی وقتی استایل روزانه خود را تغییر می‌دهید، همچنان می‌توانید ظاهر خود را با تغییر صفحه نمایش جلویی در گلکسی Z Flip 3 و Watch4 به سبکی هماهنگ کنید که با لباس‌های‌تان مطابقت داشته باشد.

فرقی نمی‌کند یکی از صفحه‌های نمادین و تعاملی ساعت‌های گلکسی سامسونگ را انتخاب کنید یا ساعت خود را با تصاویر گالری شخصی سازی کنید، مطمئناً راهی برای بیان خود پیدا خواهید کرد که واقعاً متعلق به شما است.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۳۸۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما