کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مدیران فرهنگسرای بهمن و گروه اسنپ

مرکز واکسیناسیون کرونا در فرهنگسرای بهمن افتتاح شد

26 مهر 1400 ساعت 15:28

اسنپ‌دکتر با هدف سرعت بخشیدن به واکسیناسیون سراسری کرونا تیم پزشکی و تجهیزات لازم برای تجهیز یک مرکز واکسیناسیون را تامین کرد و فرهنگسرای بهمن میزبان این مرکز شد.
در افتتاحیه این مرکز حضور حجت الاسلام میثم امرودی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، علی‌اصغر خسروی، مدیر فرهنگسرای بهمن و مدیر فرهنگی هنری منطقه‌ی ۱۶، محمد خلج، مدیرعامل اسنپ، گلرخ داوران، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار اسنپ دکتر، مسعود تاج فرد، رئیس هیات مدیره و هم‌بنیانگذار اسنپ‌دکتر و کسری صادقی‌زاده، مدیرعامل اسنپ‌باکس و عضو هیات مدیره‌ی اسنپ حضور داشتند



هدف از اجرای این طرح، واکسینه شدن ۱۰۰ هزار نفر از مردم ساکن در مناطق ۱۶ و ۱۹ شهرداری تهران است که جزو مناطق پر جمعیت شهر تهران به شمار می‌روند. 
همچنین اسنپ برای تسهیل رفت و آمد مردم به این مرکز کد تخفیف spn-vac (ویژه دو سفر تا سقف 20 هزار تومان) را اختصاص داده است. 

واکسیناسیون کرونا در فرهنگسرای بهمن تا پایان مهرماه ادامه دارد و مردم می توانند همه‌ی روزهای هفته از ساعت ۹ تا ۱۵ با مراجعه به سالن شهید آوینی فرهنگسرای بهمن واکسن کرونا دریافت کنند. افرادی که دوز اول واکسن سینوفارم را دریافت کرده‌اند هم برای دریافت دوز دوم واکسن خود می‌توانند به فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند. 

https://www.aparat.com/v/aSKLT


کد مطلب: 277391

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277391/مرکز-واکسیناسیون-کرونا-فرهنگسرای-بهمن-افتتاح

ITMen
  https://www.itmen.ir