۰

نسخه دموی ارز دیجیتال کوین نیک مارکت راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار
شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲
نسخه دموی ارز دیجیتال کوین نیک مارکت راه‌اندازی شد
نسخه دموی ارز دیجیتال کوین نیک مارکت راه‌اندازی شد

ترید دموی ارز دیجیتال چیست؟
امروزه، با روی کار آمدن پلتفرم‌های معاملاتی آنلاین، معاملات دمو (آزمایشی) شامل استفاده از یک شبیه‌ساز الکترونیکی است که شبیه یک پلتفرم معاملاتی واقعی عمل می‌کند. در حال حاضر، اکثر صرافی‌های ارز دیجیتال یک نسخه دمو ترید ارز دیجیتال هم ارائه می‌دهند تا کاربران پیش از ورود به بازار واقعی و به خطر انداختن سرمایه خود فرصت کافی برای تمرین کردن و آشنایی با گزینه‌های پلتفرم معاملاتی را داشته باشند. نسخه دمو، نسخه‌ای دقیقاً مشابه پلتفرم معاملاتی است با این تفاوت که افراد با یک حساب شارژ شده با پول مجازی کار می‌کنند. به این ترتیب که سود حاصل از معاملات قابل برداشت نبوده و زیان حاصله نیز چیزی از دارایی واقعی افراد کم نمی‌کند. صرفاً یک بازار تمرینی است که معامله‌گران بتوانند ایرادات و اشکالات کار خود را پیش از معامله در بازار واقعی شناسایی کنند.
نسخه دموی ترید ارز دیجیتال برای تریدرهای پیشرفته نیز بسیار مناسب است. چرا که آنها می‌توانند استراتژی‌های جدید معاملاتی خود را پیش از پیاده‌سازی در بازار واقعی در نسخه دمو امتحان کرده و ایردات آن را متوجه شوند.

نکته مهم در استفاده از نسخه دموی ترید ارز دیجیتال این است که تریدرها از همان استراتژی استفاده کنند که قرار است در بازار واقعی به کار ببرند. همچنین، باید تا پایان معامله به استراتژی خود پایبند باشند و به دلیل اینکه با پول واقعی کار نمی‌کنند، سریعاً تصمیمات خود را عوض نکنند. چرا که معمولاً کار با نسخه دمو یک احساس امنیت کاذب در تریدر ایجاد می‌کند. از آنجایی که تریدر در نسخه دمو استرس کار با بازار واقعی را ندارد، اغلب سودهای خوبی کسب می‌کند. اما وقتی وارد دنیای واقعی می‌شود نتایج معکوس می‌شوند. به همین دلیل، پایبندی به استراتژی معاملاتی در نسخه دموی ترید ارز دیجیتال بسیار مهم است.
 
اینجا تمرین کن، تو زمین اصلی برنده شو
بازار معاملات ارز دیجیتال کوین نیک مارکت یک پلتفرم معتبر و امن داخلی است که ده‌ها ارز دیجیتال را برای خرید و فروش ارائه می‌دهد. در این بازار قیمت‌ها توسط خریدار و فروشنده تعیین شده و مارکت نقشی در تعیین قیمت ندارد. همچنین، کارمزدها نیز نسبت به سایر بازارها پایین‌تر است.
این بازار معاملاتی اخیراً نسخه دموی ترید ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرده است. برای استفاده از نسخه دموی کوین نیک مارکت کافی است که با یک آدرس ایمیل ثبت نام کرده و رمز عبور خود را تعیین کنید. سپس، به راحتی وارد حساب کاربری خود می‌شوید. این نسخه کاملاً مشابه نسخه اصلی پلتفرم کوین نیک مارکت است و در حال حاضر رمز ارزهای تتر، بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش و لایت کوین قابل معامله هستند. در قسمت کیف پول می‌توانید دارایی‌های خودتان را که به صورت مجازی شارژ شده‌اند مشاهده کنید.
ترید دموی ارز دیجیتال با یک میلیارد تومان شارژ اولیه
کیف پول شما شامل حدود 500 میلیون تومان وجه نقد، حدود 10 هزار تتر، 0.1 بیت کوین و 1 اتریوم خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از استراتژی‌های معاملاتی خود اقدام به انجام معاملات آزمایشی کرده و سود و زیان خود را بررسی کنید.
پیشنهاد می‌شود اگر برای اولین بار است که وارد بازارهای مالی می‌شوید به مدت یک ماه با این نسخه آزمایشی ترید کنید. بدین ترتیب، ضمن آشنایی با عملکرد پلتفرم کوین نیک مارکت می‌توانید دانش و توانایی خود را برای انجام یک معامله واقعی بسنجید.
در نسخه دموی کوین نیک مارکت سطوح کارمزد دقیقاً مشابه سایت اصلی است و کارمزد کاربر از سطح پایه شروع می‌شود (یعنی سطح ۱ وفاداری).
در حساب دمو امکان دعوت از دوستان نیز وجود دارد و کاربران مشابه سایت اصلی می‌توانند درآمد حاصل از دعوت دوستان را بینند، اما طبیعتاً این مبلغ ارزش مادی واقعی ندارد.
در نهایت، امکان ثبت تیکت نیز وجود دارد. تیکت‌ها از پنل ادمین مخصوص خود قابل چک کردن و جواب دادن هستند. کاربران از طریق ثبت تیکت می‌توانند مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند. تیم پشتیبانی کوین نیک مارکت نیز در اسرع وقت پاسخگوی سؤالات کاربران خواهند بود.
کد مطلب : ۲۷۷۵۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما