کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برخی از مدیران ارز دیجیتال رشوه می‌گیرند

فارس , 7 آذر 1400 ساعت 14:27

نماینده دادستانی تهران با بیان اینکه مبارزه با فساد باید با هدفمندی صورت گیرد، گفت: اگر موضوع هوشمند سازی محقق شود، فساد یا تولید نمی‌شود یا سریعاً شناسایی می‌شود.



آی‌تی‌من- رسول قهرمانی نماینده دادستانی تهران در نشست ملی مطالبه گران حقوق و قضایی گفت: نماینده دادستانی تهران ادامه داد: در داخل کشور قدرت دست خود ماست اما همچنان خسارت می‌بینیم که یکی از دلایل آن حضور دولت مردانی است که آلوده به فساد و ذی‌نفع هستند و وضع موجود را پدید آورده اند.

قهرمانی با بیان اینکه باید به سمت مدیریت هوشمند برویم تا در کاهش فساد اثر گذاری صورت گیرد گفت: در ماده ۵ قانون مبارزه با چاقاق کالا و ارز پیش بینی شده است که دولت برای پیش گیری از قاچاق و کنترل نظام مند آن، موظف است بستری هوشمند فراهم کند که در آن کالاها مبادله بشود که متاسفانه نگذاشتند این بستر ایجاد شود.وی افزود: مبارزه با فساد باید هدفمند باشد و اولین قدم آن هوشمند سازی سیستم در مدیریت کشور است که اگر این موضوع محقق شود، فساد یا تولید نمی‌شود یا سریعاً شناسایی می‌شود که در پس آن بسیاری از مشکلات نیز حل خواهد شد.

نماینده دادستانی تهران گفت: اگر مدیریت کشور هوشمند سازی شود در بدبینانه ترین حالت می‌توانیم ۶۰ درصد از فساد را جمع کنیم و ۴۰ درصد باقی مانده آن بر عهده مطالبان گران است که افشاگری و سوت زنی کنند.

رسول قهرمانی ادامه داد: برخی از مدیران ارز دیجیتال رشوه می‌گیرند که مدیریت هوشمند توانایی ردیابی و کنترل آن را ندارد و پاسخگو نیست که حضور مطالبه گران در این بین می‌تواند در مبارزه با فساد نقش موثر و پر رنگی داشته باشد.
 


کد مطلب: 277674

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277674/برخی-مدیران-ارز-دیجیتال-رشوه-می-گیرند

ITMen
  https://www.itmen.ir