کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افتتاح اولین سایت 5G ایرانسل در دولت سیزدهم

ایرانسل , 13 آذر 1400 ساعت 17:24

وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، در مراسم بازدید از ساختمان مرکزی ایرانسل، نخستین سایت نسل پنج تلفن‌همراه در دوران وزارت خود را به صورت آنلاین افتتاح کرد. در این مراسم، همچنین برای اولین بار در ایران، خدمات پیشرفتۀ نسل چهارم تلفن‌همراه (LTE-Pro) از طریق این سایت به مشترکان ایرانسل ارایه شد.



آی‌تی‌من-  هشتمین سایت تجاری 5G اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در یک منطقۀ پرترافیک در شهر «اندیشه» واقع در غرب استان تهران، با هدف ارائۀ بهترین تجربۀ زندگی دیجیتال به مشترکان ایرانسل در این منطقه، راه‌اندازی شده است.

سایت 5G ایرانسل در شهر اندیشه، نخستین سایت ایرانسل است که روی فرکانس جدید ۲.۳ گیگاهرتز راه‌اندازی می‌شود. به جز فناوری 5G، فناوری‌های Massive MIMO و LTE Pro (برای اولین بار در ایران) نیز از طریق این سایت، به مشترکان ایرانسل ارایه می‌شوند.

این سایت، نخستین سایت نسل پنج تلفن‌همراه است که در دوران دولت سیزدهم و وزارت عیسی زارع‌پور، راه‌اندازی می‌شود و با بهره‌برداری از آن، ایرانسل همچنان رکورددار سرعت اینترنت و تعداد سایت 5G در ایران است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سخنان خود در این مراسم با بیان راه‌اندازی سایت 5G ایرانسل در شهر اندیشه، گفت: ما پیش از افتتاح این سایت، برای اطمینان بیشتر، یک تیم تحقیق را به محل سایت فرستاده و سرعت نسل پنج دریافتی از این سایت را بررسی کردیم. مردم ما شایسته سرعت چند گیگابیت بر ثانیه هستند که اگر دست به دست بدهیم، این مهم، شدنی است.
 


کد مطلب: 277706

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277706/افتتاح-اولین-5g-ایرانسل-دولت-سیزدهم

ITMen
  https://www.itmen.ir