۰
رییس کمیسیون صیانت اعلام کرد:

آماده‌سازی نسخه نهایی طرح صیانت در 10 روز کاری

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۳
آماده‌سازی نسخه نهایی طرح صیانت در 10 روز کاری
آماده‌سازی نسخه نهایی طرح صیانت در 10 روز کاری

آی‌تی‌من- رضا تقی‌پور انوری گفت: جلسات بررسی پیشنهادات مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات درباره طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی، به زودی آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: پس از ارجاع طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی به مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، برای بررسی و تطبیق نامه مکتوب وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی در خصوص این طرح، برنامه‌ریزی برای برگزاری جلسات کارشناسی این موضوع آغاز شده است.

رییس کمیسیون مشترک طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی گفت: هم اکنون مطابق با نامه‌ای که از سوی هیأت رییسه کمیسیون طرح به رییس مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال شده است، درخواست هماهنگی برای برگزاری جلسات صورت گرفته و قرار است که با هماهنگی، زمان برگزاری جلسات و دستور کار آن تنظیم شود؛ پس از این توافق، جلسات را آغاز می‌کنیم.

تقی‌پور انوری ادامه داد: مأموریت مرکز پژوهش‌های مجلس این است که مطابق با نظرات مکتوبی که از مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات دریافت شده است، طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی را با این نظرات و پیشنهادات تطبیق داده و آنها را اعمال کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در این مرحله نیز از صاحبنظران نظرخواهی خواهد شد، گفت: ما بارها اعلام کردیم که چنانچه نظرات مکتوب از سوی کارشناسان، بخش خصوصی و نهادها به دبیرخانه کمیسیون طرح ارایه شود، حتماً آنها را بررسی کرده و پس از آن از صاحبنظران می‌خواهیم که در جلسه کمیسیون حضور یابند و در مورد نظراتشان توضیح دهند.

تقی‌پور گفت: در مورد پیشنهادات وزارت ارتباطات و مرکز ملی فضای مجازی بعد از برگزاری جلسات کارشناسی در مرکز پژوهش‌های مجلس، نتیجه را در قالب نسخه نهایی اعلام می‌کنیم.

وی افزود: پیش بینی مان این است که بررسی این پیشنهادات در بازه زمانی ۱۰ روز کاری به اتمام برسد و پس از آن جلسه بررسی طرح در کمیسیون مشترک پیگیری و ادامه خواهد یافت.
 
مرجع : مهر
کد مطلب : ۲۷۷۷۳۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين