کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دومین رویداد «ایرانسل‌پیچ» برگزار شد

ایرانسل , 17 آذر 1400 ساعت 10:36

دومین رویداد ایرانسل‌پیچ با محوریت تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های خلاق استان اصفهان، شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰، در «مرکز نوآوری ایرانسل»، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف» تهران، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.



آی‌تی‌من- در این رویداد، ‌تیم‌های استارتاپی و شرکت‌های دانش‌بنیان دعوت‌شده، محصول و خدمت نوآورانه خود را با هدف ایجاد زنجیرۀ ارزشی جدید بر بستر‌های فعلی ایرانسل، در حضور داوران ارایه کردند.

شرکت‌های نوآور و استارتاپ‌های خلاقِ برگزیده، به منظور ایجاد مدل‌های کسب‌وکاری جدید و توسعه زنجیره ارزش ایرانسل، با رویکرد توسعه مشارکت فناورانه (DTC)، مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل قرار می‌گیرند تا فرصت رشد و توسعۀ بازار برای آن‌ها فراهم شود.

رویداد «ایرانسل‌پیچ» با هدف انتخاب استارتاپ‌های مبتنی بر فناوری‌های نوین و شرکت‌های دانش‌بنیانِ فناور و حمایت از آنها جهت توسعه بازار، توسط مجموعۀ ایرانسل‌لبز (Irancell Labs) در مرکز نوآوری ایرانسل، واقع در «ایستگاه نوآوری شریف»، برگزار شده است. مرکز نوآوری ایرانسل، در قالب مجموعۀ «یرانسل لبز (Irancell Labs) و با هدف فرصت‌آفرینی در زمینۀ فناوری‌های برتر، به منظور خلق ارزش، رفاه انسان‌ها و توسعۀ سبک زندگی دیجیتال تشکیل شده است.

از مهم‌ترین زمینه‌های مورد حمایت مرکز نوآوری ایرانسل، می‌توان به خدمات سبک زندگی دیجیتال، سلامت دیجیتال، خدمات مبتنی بر مکان، رایانش ابری، فینتک، هوش مصنوعی، بازاریابی دیجیتال و ویدیوی درخواستی (VoD) اشاره کرد.

پارک‌های علم و فناوری و شتاب‌دهنده‌های علاقه‌مند، می‌توانند برای شرکت در رویدادهای آتی ایرانسل پیچ، با ایمیل ilabs@mtnirancell.ir در ارتباط باشند.

 


کد مطلب: 277747

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277747/دومین-رویداد-ایرانسل-پیچ-برگزار

ITMen
  https://www.itmen.ir