کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کسب درآمد دائم از ارزهای دیجیتال

20 آذر 1400 ساعت 12:58

باتوجه به سر و صدای زیادی که بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال دیگر در این چند سال اخیر به پا کرده‌اند، خیلی‌ها به این فکر فرو رفته‌اند که به دنبال کسب درآمد از ارزهای دیجیتال باشند. حتی بعضی‌ها از این هم فراتر رفته‌اند و رویای میلیاردر شدن را در سر می‌پرورانند. ولی حقیقت این است فرصت‌های این‌چنینی اندک و دور از دسترس هستند. فقط تعداد معدودی از تریدرها می‌توانند بر روی موج‌های قیمتی سوار شده و به‌موقع از بازار خارج شوند و پولی که زندگی آنها را دگرگون می‌کند را به دست آورند.



آی‌تی‌من- البته با کمی‌ تحقیق در این حوزه می‌توان فهمید که راه‌هایی وجود دارد که می‌توان با استفاده از آنها به یک درآمد ثابت رسید. یکی از این راه‌ها سیستم دعوت از دوستان است که در صرافی‌های ارز دیجیتال وجود دارد. این سیستم به این صورت است که اگر دوستان یا آشنایان خود را با یک صرافی آشنا کنید و آنها با لینک دعوت یا کد دعوت شما در صرافی ثبت نام کنند، برای همیشه درصدی از کارمزد معاملات آنها، به شما تعلق می‌گیرد. درواقع چون شما دلیل آشنایی دیگران با صرافی ارز دیجیتال می‌شوید، صرافی شما را در سود خود سهیم می‌کند. پلتفرم کوین نیک مارکت (www.coinnik.market) نیز چنین سیستمی‌دارد و اگر شما دوستان خود را به این پلتفرم آشنا کنید، ۳۰ درصد از کارمزد تمام معاملات آنها، برای همیشه به شما تعلق می‌گیرد. البته باید دقت کنید آنها حتما از طریق لینک دعوت شما ثبت نام کنند.

کوین‌نیک مارکت یک بازار معاملاتی بدون واسطه ارزهای دیجیتال است که در آن کاربران با یکدیگر به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌پردازند. شما به راحتی و با داشتن کارت‌های شتاب بانکی، می‌توانید رمز ارزهای مورد نظر خود را به صورت ریالی خریداری کنید. کاربران به سادگی و با امنیت کامل ارزهای دیجیتال خود را در صرافی معامله و یا نگهداری می‌کنند. جالب است که بدانید کوین نیک مارکت در تدارک اجرای یک جشنواره است که هرچه شما تعداد بیشتری را به این پلتفرم معرفی کنید، به شما جایزه رمزارزی هدیه می‌دهد. یعنی علاوه بر اینکه ۳۰ درصد از کارمزد معاملات دوستان‌تان را دریافت می‌کنید، در این جشنواره هم شرکت داده می‌شوید و هدیه رمزارزی می‌گیرید.
 


کد مطلب: 277762

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277762/کسب-درآمد-دائم-ارزهای-دیجیتال

ITMen
  https://www.itmen.ir