کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت اعلام کرد:

مبین‌نت، راهبر اجرایی در ارائه خدمات سازمانی همراه اول

23 آذر 1400 ساعت 12:03

مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت گفت: با توجه به تجربه چندین ساله ارائه خدمات ارتباطی، اینترنتی و میزبانی به سازمان‌ها و شرکت‌ها و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، در سال 1399 مبین‌نت برای ایفای نقش به‌عنوان بازوی اجرایی همراه اول در زمینه راهبری کسب‌وکارهای سازمانی (همراه اول کسب‌وکار) انتخاب شد.



آی‌تی‌من- ناصر مرادی با تاکید بر اینکه مبین‌نت با در اختیار داشتن برند همراه اول کسب‌وکار، متولی ارائه راهکارهای جامع، امن و یکپارچه به کسب‌وکارهای مختلف شده است، به تشریح فعالیت‌های سازمانی مبین‎نت پرداخت و گفت: مبین‎نت سال ۹۵، شبکه بی‌سیم سراسری خود را بر بستر فناوری TD-LTE راه‌اندازی کرد و اکنون طیف وسیعی از سازمان‌ها مبین‌نت را به‌عنوان بزرگترین اپراتور بی‌سیم در حوزه خدمات سازمانی می‌شناسند.

وی افزود: همچنین طی این سال‌ها با ارائه خدمات ارتباطی به 25 هزار Node سازمانی، خدمات هوشمند و مدیریت‌شده و بسیاری دیگر از راهکارهای ارزش‌افزوده،  توانستیم در حوزه خدمات بی‌سیم رتبه اول را کسب کنیم.

مرادی با بیان اینکه هدف عمده ما در مبین‌نت ارائه خدمات مبتنی بر کیفیت بالاست، گفت: با راه‌اندازی یک مرکز داده‌ مجهز در مبین‎نت اکنون به بیش از 700 سازمان خدمات اینترنت اختصاصی ارائه می‌دهیم که تمامی این سرویس‌ها مدیریت‌شده هستند، به‌گونه‌ای مدیریت پهنای باند و ترافیک را در اختیار سازمان‌ها می‌گذاریم تا مصرف سرویس‌های منتخب خود را در واحد IT مدیریت کنند.

 توسعه سبد محصولات و ارائه خدمات متمایز
وی تصریح کرد: طی سال‌های گذشته بر حسب نیاز بازار خدمات مبتنی ‌بر اینترنت اشیاء و رایانش ابری نیز به سبد محصولات مبین‌نت افزوده شده است و به‌زودی از سرویس‎های مدیریت‌شده جدیدی، که کاهش هزینه و افزایش امنیت ارتباطات شرکت‎ها را در پی خواهد داشت، رونمایی خواهیم کرد.

مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت در ادامه با بیان اینکه یکی از دلایل مهمی که این اپراتور را از سایر اپراتورها متمایز می‎کند، خدمات پشتیبانی فنی است، گفت: تیم بسیار خبره با دانش بالا از نقطه ابتدایی تا انتهایی سرویس‌های سازمان‌ها را مدیریت و رصد می‌کند.وی افزود: از سال 93 نگهداری شبکه و سرویس‎های مبین‎نت از پیمانکاران خارجی گرفته شد و مهندسان داخلی این کار را برعهده گرفتند و توانستیم بهترین خدمات پشتیبانی فنی را به سازمان ها ارائه دهیم و بخشی از واحد IT آن‌ها باشیم.

مرادی اضافه کرد: همچنین چندین مرکز دیتاسنتر تجهیز کرده‌ایم که فرایند نگهداشت آن منطبق با استانداردهای روز دنیاست.

 راهکارهای مبیکلود برای کسب‌وکارهای کوچک
مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت در خصوص راه‌اندازی زیرساخت ابری مبیکلود گفت: مبین‌نت در آخرین روزهای سال ۹۹ اقدام به راه‌اندازی زیرساخت ابری مبیکلود کرد که در واقع راهکاری هوشمند و امن برای کسب‌وکارهایی است که برای تامین هزینه‌های دیتاسنتر با مشکل مواجه هستند.

وی با بیان اینکه این سرویس  کاملا مطابق نیازهای سازمان‌ها از جمله کسب‌وکارهای کوچک طراحی شده است، افزود: از آنجایی که اجاره فضای رک در دیتاسنتر چه به‌صورت اختصاصی و چه به‌صورت اشتراکی هزینه بسیار زیادی را دارد، کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند از سرویس «مبیکلود» به‌عنوان یک جایگزین امن و کاربردی استفاده کنند. 

وی تصریح کرد: همچنین علاوه ‌بر خرید تجهیزات دیتاسنتر، نگهداری از این تجهیزات نیز باعث تحمیل هزینه‌های بسیاری به سازمان‌ها و کسب‌وکارها می‌شود.  این مشکل با استفاده از سرویس مبیکلود حدود 35 تا 40 درصد کاهش می یابد.

 انتقال تصاویر دوربین های مداربسته
مرادی با اشاره به محصولات و خدمات جدید مبین‌نت گفت: یکی دیگر از خدمات جذاب مبین‎نت انتقال تصاویر دوربین‌های مدار بسته است. بسیاری از بانک‌ها می‌خواهند از مرکز، تصاویر دوربین‌های مداربسته شعب خود را چک کنند اما از یک طرف بحث امنیت مطرح است و از طرف دیگر حجم انتقال داده بسیار بالا است.

وی افزود: سولوشنی (VSaaS) در مبین‎نت طراحی شده است که با فشرده‌سازی تصاویر به‌راحتی می‌توان آن‌ها را انتقال داد و هزینه‌ها نیز کاهش می‌یابد.

 مبین‌نت؛ اپراتور فعال در ایجاد و توسعه شهرهای هوشمند
مرادی گفت: مبین‌نت همچنین در کنار ارائه خدمات یکپارچه‌ سازمانی خدمات مبتنی ‌بر اینترنت اشیا (IoT) را نیز ارائه می‌کند.

وی افزود: خدمات مبین‌نت در اینترنت اشیا در حوزه‌های آبیاری هوشمند، مدیریت پسماند هوشمند، مدیریت پارکینگ‌های شهری هوشمند و روشنایی معابر، هوشمندسازی خودروها، هوشمند کردن کسب‌وکارها و شعب بانک‌ها و فروشگاه‌ها، اعلام حریق، تجهیز آمبولانس‌ها و ... است. مرادی گفت: در همین راستا و برای رسیدن به شهری هوشمند، 29 شهریور سال گذشته یک تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ با موضوع توسعه هوشمند بین سازمان فاوای شهرداری تهران، همراه اول و شرکت ارتباطات مبین‌نت به امضا رسید.

وی افزود: در نظر داریم همانند سال‎های قبل از کرونا در نمایشگاه‌های تخصصی پیش رو حضور فعالی داشته باشیم و خدمات و دستاوردهای جدید شرکت مبین‎نت را معرفی کنیم.
 


کد مطلب: 277794

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277794/مبین-نت-راهبر-اجرایی-ارائه-خدمات-سازمانی-همراه-اول

ITMen
  https://www.itmen.ir