۱
۰

جشنواره ویژه دیجی‌پی به مناسبت یلدا

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۹
جشنواره ویژه دیجی‌پی به مناسبت یلدا
جشنواره ویژه دیجی‌پی به مناسبت یلدا

آی‌تی‌من-  به‌مناسبت یلدای ۱۴۰۰ جشنواره‌ای طراحی کرده است که طی آن، از روز ۱۰ تا ۳۰ آذر، کاربران به‌ازای هر تراکنش در اپلیکیشن دیجی‌پی، یک شانس شرکت در یک قرعه‌کشی با جوایز متنوع و هیجان‌انگیز دریافت می‌کنند.

چند سالی‌ست که تب تند آخرین جمعه نوامبر و تخفیف‌های ویژه‌ی آن کشور ما را هم در بر می‌گیرد. «جمعه سیاه» که درواقع روز آغاز فصل خرید کریسمس به حساب می‌آید، یک روز بعد از جشن شکرگزاری و آخرین جمعه ماه نوامبر است. این روز در بسیاری از کشورها مرسوم شده و اولین بار در سال 1952 در ایالات متحده به رسمیت شناخته شده است. تخفیف‌های قابل توجه روی قیمت بسیاری از محصولات، این روز شروع می‌شود و تا آغاز سال جدید ادامه پیدا می‌کند.

در ایران هم با توجه به نزدیک بودن پایان سال میلادی و جشن یلدای ایرانیان، فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار از فرصت استفاده می‌کنند و با برگزاری جشنواره‌ها و در نظر گرفتن تخفیف‌های چشم‌گیر نظر و توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند.

دیجی‌پی هم امسال در یک جشنواره‌ هیجان‌انگیز که در فاصله ۱۰ تا ۳۰ آذر برگزار می‌شود، از همراهی کاربران خود قدردانی می‌کند. 

هر تراکنشی که با دیجی‌پی انجام شود، به شانس کاربران برای بردن جایزه‌ها اضافه می‌کند. میزان اضافه شدن شانس‌ها با توجه به تراکنش انجام شده متفاوت است.

شانس‌های اضافه شده و مجموعه شانس‌های کاربر، در صفحه جشنواره در اپلیکیشن دیجی‌پی قابل مشاهده است. کافی است از منوی اصلی پایین صفحه، روی آیکون جعبه کادو کلیک کنید تا به صفحه جشنواره هدایت شوید. امتیاز آذرماه و امتیاز کل سال را در قسمت بالایی مشاهده می‌کنید.

در قسمت پایینی هم راه‌های افزایش شانستان را می‌بینید که به امتحانش می‌ارزد:
 دوستان‌تان را به جمع همراهان دیجی‌پی دعوت کنید.
 موبایل‌تان را شارژ کنید و یا بسته اینترنتی بخرید تا سی شانس به علاوه جایزه نقدی دریافت کنید.
 هر بار که انتقال وجه کارت به کارت‌تان را از طریق دیجی‌پی انجام دهید ۲۰ شانس دریافت می‌کنید. با هر بار تسویه قبض‌ها، پرداخت عوارض جاده‌ای و پرداخت طرح ترافیک هم، ۲۰ شانس دیگر به صندوقچه شانس‌های‌تان اضافه می‌شود.

شانس بیشتر یعنی احتمال بیشتر برای برنده شدن شما در جشنواره. و اما هدایای این جشنواره:
 گوشی تلفن همراه، آیفون 13 
 گوشی تلفن همراه، سامسونگ  Galaxy A52s 5G 
 ۱۰۰ اشتراک یک ماهه دیجی‌پلاس یک ماهه،  برای صد نفر 
 هزینه یک سال قبض تلفن، آب، برق، گاز، برای ده نفر 
 هزینه یک سال کرایه تاکسی برای ده نفر 
 یک سال اینترنت رایگان  برای بیست نفر 
 یک سال شارژ رایگان برای بیست نفر
 
کد مطلب : ۲۷۷۷۹۶
نظرات شما
عرفان
Iran, Islamic Republic of
خوب
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما