۰

بازدید وزیر ارتباطات از غرفۀ ایرانسل در تلکام

تاریخ انتشار
يکشنبه ۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۴
بازدید وزیر ارتباطات از غرفۀ ایرانسل در تلکام
بازدید وزیر ارتباطات از غرفۀ ایرانسل در تلکام

آی‌تی‌من- عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، همراه با محمد خوانساری رئیس سازمان فناوری اطلاعات، سید ستار‌هاشمی، ‌معاون فناوری و نوآوری وزیر ارتباطات و حمید فتاحی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، به همراه بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، ضمن بازدید از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام ۱۴۰۰، با آخرین اقدامات ایرانسل در حوزۀ تحول دیجیتال و توسعۀ زیرساخت‌های شبکۀ ملی اطلاعات، آشنا شد. در این بازدید، زارع‌پور، پس از انجام تست سرعت نسل پنج اینترنت همراه در غرفۀ ایرانسل، در جمع خبرنگاران گفت: توسعۀ سراسری نسل پنج نیاز به سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی محصولات دارد ولی حرکت به سمت 5G آغاز شده است و ان‌شاءالله سرعتی که اینجا در غرفۀ ایرانسل دیدیم، روزی همه مردم بتوانند چنین تجربه‌ای را داشته باشند.

در قسمت دیگری از غرفۀ ایرانسل، خدمات «ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان» که برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود، به عنوان یکی از نمونه‌های توجه ایرانسل به اقشار توان‌یاب در دسترسی به خدمات دیجیتال، به وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات معرفی شد. در این خدمت، علاوه بر روش گفت‌وگوی متنی، امکان تماس تصویری و گفت‌وگو با زبان اشاره، متناسب با نیاز این دسته از مشترکان، ارائه می‌شود. وزیر ارتباطات، رویکرد مسؤولیت اجتماعی  و توجه ایرانسل به فراگیری دیجیتال و دسترسی همه اقشار به خدمات ارتباطی را مثبت ارزیابی و از این فعالیت‌ها تقدیر کرد. زارع‌پور همچنین در بخش راهکارهای سازمانی غرفۀ ایرانسل، از آخرین محصولات و خدمات اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مشترکان سازمانی بازدید کرد. در این بخش، همکاری ایرانسل و شرکت فولاد مبارکه سپاهان در طرح تحول دیجیتال این شرکت، به عنوان نخستین ورود نسل پنج تلفن‌همراه در حوزه صنعت ایران نیز برای وزیر ارتباطات تشریح شد. بازدید از بخش سیم‌کارت‌های ایرانسل با پیش‌شمارۀ جدید و ویژۀ ۰۹۰۰ و نیز بخش مربوط به اقدامات ایرانسل در زمینۀ بومی‌سازی تجهیزات ارتباطی، از جمله مودم بومی‌و سیم‌کارت بومی، قسمت دیگری از برنامۀ بازدید زارع‌پور از غرفۀ ایرانسل در نمایشگاه تله‌کام بود.

ایرانسل در این نمایشگاه بین‌المللی، جدیدترین محصولات و خدمات خود در حوزۀ زندگی دیجیتال، ایجاد زنجیرۀ خدمات دیجیتال برای توانمندسازی کسب‌وکارهای نوپا از جمله سوپراپلیکیشن ایرانسل من، بازار دیجیتال تبادل API یلوهاب (Y’ello Hub)، راهکار دیجیتال خدمات تبلیغاتی یلوادوایز (Y’ello Adwise)، پلتفرم آموزش آنلاین داناپلاس و نیز راهکارهای هوشمند مبتنی بر کلان‌داده را عرضه کرده است.

مجموعۀ ایرانسل‌لبز نیز در این نمایشگاه، با برگزاری همایش تخصصی «تأثیرات نسل پنجم موبایل (5G) بر فناوری‌اطلاعات و کسب‌وکارهای دیجیتال»، حول سه محور «تحول دیجیتال از رؤیا تا واقعیت»، «5G، پیشرانی قدرتمند برای ارائه خدمات اینترنت اشیا» و «نقش شبکه‌های 5G در اقتصاد و کسب‌وکار» حضور دارد. این همایش، جمعه ۳ دی ۱۴۰۰، در سالن همایش شمارۀ یک نمایشگاه بین‌المللی تهران، برگزار شد. ایرانسل هم‌اکنون، با داشتن هشت سایت تجاری نسل پنج، رکورددار سرعت و تعداد سایت‌های تجاری 5G در ایران است.

اقدامات ایرانسل در هوشمندسازی و دیجیتالی کردن فرایندهای ارتباط با مشتریان، از جمله سامانۀ پاسخگویی هوشمند «آواتار»، سیم‌کارت‎‌های ایرانسل با پیش‌شمارۀ جدید ۰۹۰۰، فروشگاه اینترنتی ایرانسل، پرتال مزایدۀ شماره‌های رند، حساب چندکاربره، شارژ اضطراری، پیشنهاد ویژه #۴۴۴۴*، تلویزیون اینترنتی لنز، پرتال احراز هویت و اپلیکیشن پیشواز، از دیگر بخش‌های غرفۀ ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

ارائۀ جدیدترین راهکارهای سازمانی ایرانسل و محصولات و خدمات حوزۀ B2B نیز بخش دیگری از غرفۀ ایرانسل را به خود اختصاص داده است. از مهمترین راهکارهای سازمانی ایرانسل که در نمایشگاه تله‌کام ارائه شده، می‌توان به خدمات زیرساخت ابری (IaaS) برای ذخیره‌سازی و پردازش داده‌ها بر بستر اینترنت، خدمات VPN سازمانی برای ایجاد شبکۀ امن و مستقل در ارتباطات درون‌سازمانی، سامانۀ مدیریت هوشمند ناوگان (FMS) که راهکاری مبتنی بر اینترنت اشیا برای گردآوری و تحلیل داده‌های مربوط به خودروهای سازمانی است، خدمات موبایل سازمانی (MVPN) برای مدیریت هزینه و امکانات ارتباط تلفنی داخلی سازمان و نیز راهکار نسل جدید سامانۀ بی‌سیم سازمانی (PoC) با عنوان «واکه» اشاره کرد.
 
مرجع : ایرانسل
کد مطلب : ۲۷۷۸۸۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما