۰
مدیرعامل شرکت صبانت عنوان کرد:

نسبت به عملکرد وزارت ارتباطات خوش بین هستیم

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۴
نسبت به عملکرد وزارت ارتباطات خوش بین هستیم
نسبت به عملکرد وزارت ارتباطات خوش بین هستیم

آی‌تی‌من- احمد بیدآبادی با بیان اینکه وزیر ارتباطات فعلی به مراتب بهتر از وزیر قبلی است، افزود:  آقای جهرمی خوب بودند، اما آقای زارع پور رویکردشان بسیار مثبت است و بسیار مصمم می‌خواهد کار را جلو ببرد.

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم دولت قبل که آقای جهرمی روی آن اصرار داشتند، عدم افزایش تعرفه‌های اینترنت ثابت بود. در حالیکه در دو سه سال اخیر همه چیز ده برابر شده است و شرکت‎ها به دلیل هزینه‎های سرباری که به آنها تحمیل می‎شود ضرر می‌دهند.

وی تاکید کرد: امروزه اینترنت یک الزام است و مردم در هر سطح و شرایطی باید از آن استفاده کنند. اما نمی‌توان انتظار داشت با این هزینه‎های سرمام آور اینترنت رایگان به دست مردم برسد. دولت اگر می‎خواهد دسترسی مردم به اینترنت رایگان باشد می‎تواند هزینه ها را پرداخت کند. بیدآبادی اضافه کرد: جلسات زیادی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته‎ایم و  مشکلات شرکت‎های FCP را مطرح کرده‎ایم. در مجموع هدف‌شان این است که مشکلات شرکت‌های FCP را مرتفع کنند و در گام اول در نظر دارند یکسری از مجوزها را از هیات وزیران بگیرند.

وی تاکید کرد: از آنجایی که وزیر ارتباطات، فرد بسیار  خوب و مناسبی را برای ریاست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی انتخاب کرده است،  نسبت به آینده خوشبین هستیم.

مدیر عامل صبانت همچنین اضافه کرد: آقای واعظی زمانی که وزیر ICT شدند، بسیار خوب عمل کردند. اما آقای جهرمی توجه مناسبی به بخش ثابت نداشت و متاسفانه کار مهمی در این بخش انجام نگرفت.

وی افزود: در واقع شرکت‎ها 4 سال را که دلار ارزان بود از دست دادند و نتوانستند سرمایه گذاری کنند و بسیار عقب افتادیم. در خصوص تعرفه اینترنت ثابت نیز حاضر نشد یک بار پای صحبت شرکت‎هایFCP  بنشیند و به مشکلاتشان گوش دهد و رفع مشکل کند. بیدآبادی تصریح کرد: در حال حاضر تعرفه اینترنت ثابت بسیار پایین است و باید در این زمینه بازنگری شود.
وی معتقد است که اکنون زود است وزیر جدید را قضاوت کنیم. فعلا قول داده است موانع توسعه فعالیت شرکت‌ها را برطرف کند و بسترهای سرمایه‌گذاری آماده شود. امیدواریم وزیر صحبت‌های خود را عملیاتی کند و ما نیز آماده‌ایم در این راه کمک کنیم زیرا هدف ما خدمت به مردم است.
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۷۹۵۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين