کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با عرضه زودتر از موعد گوشی جدید سامسونگ

داریا همراه پایتخت توزیع‌کننده رسمی‌گلکسی S21 FE 5G در ایران شد

18 دی 1400 ساعت 13:54

گلکسی S21 FE 5G سامسونگ که در روزهای ابتدایی سال 2022 رونمایی شد و به خانواده پرچمداران S21 پیوست، زودتر از تاریخ عرضه جهانی در ایران عرضه می‌شود.



آی‌تی‌من- گوشی موبایل گلکسی S21 FE 5G سامسونگ روز سه‌شنبه ۱۴ دی ماه (چهارم ژانویه) رونمایی شد. این گوشی موبایل که تغییرات آن نسبت به نسخه S21، براساس نظرات و سلایق طرفداران انجام شده است، با قابلیت‌هایی همچون پردازنده ۵ نانومتری، صفحه نمایش با نرخ پاسخگویی لمسی 240 هرتز، قابلیت شارژ فوق سریع 25 وات، One UI 4 که به شخصی‌سازی ایمن این گوشی موبایل کمک می‌کند و... تولید شده است. سامسونگ در مراسم رونمایی از این پرچمدار جدید اعلام کرد که علاقه‌مندان در سراسر جهان می‌توانند این گوشی موبایل را از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ماه) تهیه کنند.
  
این سوال برای بسیاری از طرفداران سامسونگ در ایران، که منتظر استفاده از این پرچمدار تازه و امکانات بی‌نظیر آن بودند، مطرح بود که چه زمانی می‌توانند این گوشی موبایل را خریداری و از آن استفاده کنند؟ داریا همراه پایتخت که در سه سال گذشته به خوبی با طرفداران و کاربران سامسونگ در ایران همراهی کرده و تلاش کرده است تا خدمات و محصولات خود را هم سطح استانداردهای جهانی سامسونگ نگه دارد، عرضه جدیدترین عضو خانواده S21 را در ایران شروع کرد تا بار دیگر بتواند خدماتی هم‌رده با تمام دنیا به کاربران ایرانی سامسونگ ارائه دهد.

داریا همراه پایتخت عرضه گوشی‌های گلکسی S21 FE 5G سامسونگ را، زودتر از تاریخ عرضه جهانی و در تاریخ ۵ ژانویه (۱۵ دی ماه)، برای کاربران ایرانی سامسونگ شروع کرد و به این ترتیب ایران در رده اولین عرضه‌کننده‌های این پرچمدار در دنیا، قرار گرفت. 

طرفداران سری گوشی‌های S21 سامسونگ، می‌توانند گوشی موبایل S21 FE 5G را با گارانتی ۱۸ ماهه داریا همراه پایتخت خرید و از امکانات جدید آن استفاده کنند. 

داریا همراه پایتخت در سال ۱۳۹۷ و با هدف کمک به عرضه واردات گوشی‌های موبایل و تبلت سامسونگ تاسیس شد تا بتواند به هموطنان خود کالا و خدمات پشتیبانی سامسونگ را، به عنوان پرفروش‌ترین برند موبایل و تبلت در ایران، مطابق با استانداردهای جهانی عرضه کند.
 


کد مطلب: 277974

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/277974/داریا-همراه-پایتخت-توزیع-کننده-رسمی-گلکسی-s21-fe-5g-ایران

ITMen
  https://www.itmen.ir