۰

کمپین «هم سودِ من باش» کوین نیک مارکت تمدید شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۲
کمپین «هم سودِ من باش» کوین نیک مارکت تمدید شد
کمپین «هم سودِ من باش» کوین نیک مارکت تمدید شد

کوین نیک مارکت اعلام کرده که این فرصت برای تمامی کسانی است که درخواست داشتند این کمپین تمدید شود. 

به این ترتیب می‌توانید با دعوت از کسانی که دوست دارید در کنار شما سود ببرند، جزو برندگان کوین نیک مارکت باشید. تنها با دعوت از یک نفر هم، شانس برنده شدن در این جشنواره را دارید.

دو دسته جایزه مختلف در این کمپین برای شما در نظر گرفته شده است. اولین آن، جایزه بزرگ ۲۰ میلیونی است که از طریق رمز ارز وینک به ۱۰۰ نفر از شرکت‌کنندگان‌ به قید قرعه پرداخت می‌شود. برای شرکت در این قرعه‌کشی کافی است تنها یک نفر را در طول کمپین به پلتفرم معاملاتی کوین نیک مارکت دعوت کنید.

جایزه دوم اما برای کاربران فعال‌تر در نظر گرفته شده است. به سه نفری که بیشترین دعوت را در طول کمپین داشته باشند به ترتیب 5 میلیون تومان رمزارز وینک، 3 میلیون تومان رمزارز وینک و 2 میلیون تومان رمزارز وینک تعلق می‌گیرد. پس برای اینکه بدون قرعه‌کشی بتوانید از این جوایز بهره‌ ببرید باید دوستان بیشتری را به کوین نیک مارکت دعوت کنید. با اینکار علاوه بر اینکه دوستانتان را با دنیای رمز ارزها آشنا می‌کنید، خودتان هم از جوایز میلیونی لذت خواهید برد.

پس تا می‌توانید در طول مدت کمپین دوستان خود را به دنیای رمز ارزها آشنا کنید و شانس خودتون رو هم برای بردن جایزه‌های مختلفی که در برای شما در نظر گرفته شده، بیشتر کنید. بعد از پایان کمپین و مشخص شدن نفرات برتر و قرعه‌کشی تمام کاربران، ظرف یک هفته کلیه جوایز به حساب کاربران برنده از طریق رمز ارز وینک، پرداخت خواهد شد. یادتان باشد که حتی با دعوت از یک نفر هم می‌توانید در این کمپین برنده شوید.

برای شرکت در کمپین هم سودِ من باش تا انتهای دی ماه فرصت دارید.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۰۱۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما