۰

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت در استانبول افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۴
خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت در استانبول افتتاح می‌شود
خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت در استانبول افتتاح می‌شود

آی‌تی‌من-  این خانه که بعد از کشورهای روسیه، سوریه، چین و کنیا به عنوان پنجمین زیرساخت صادراتی دانش‌محور مورد حمایت معاونت قرار گرفته؛ به ارائه خدمات سخت افزاری نظیر «تامین فضای کار اختصاصی و اشتراکی»، «تامین زیست بوم نوآوری ایرانی در استانبول» و «زیرساخت برگزاری جلسه‌ و سمینار»، و ارائه خدمات نرم افزاری مانند «تحقیقات بازار و بازاریابی به شرکت‌های دانش بنیان و خلاق» می‌پردازد.

خانه نوآوری و صادرات فناوری ایران‌ساخت استانبول با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فضایی بیش از 500 متر مربع در بهترین نقطه تجاری و در کنار یکی از بزرگترین زیست‌بوم‌های نوآوری استانبول ایجاد شده است.

شرکت‌ها و استارتاپ‌های علاقه‌مند می‌توانند از ابتدای بهمن ماه نسبت به انتخاب دفتر کاری خود به صورت اختصاصی (برای 4 نفر)، اختصاصی تک نفره، محیط کار اشتراکی و محیط کار مجازی اقدام و از خدمات تخصصی بازاریابی یا جذب سرمایه بین المللی خانه نوآوری استفاده کنند.

دومین نشست تجاری و فناوری ایران در ترکیه با حضور ۵۰ شرکت دانش بنیان و خلاق برای مذاکره با شرکت‌های متناظر ترک، 8 تا 11 اسفندماه سال 1400 برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان تا 27 دی‌ماه برای ثبت‌نام در این رویداد فرصت دارند.
 
کد مطلب : ۲۷۸۰۱۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما