۰

مدیرعامل فناپ به عنوان چهره ماندگار نمایشگاه تراکنش ایران انتخاب شد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۰
مدیرعامل فناپ به عنوان چهره ماندگار نمایشگاه تراکنش ایران انتخاب شد
مدیرعامل فناپ به عنوان چهره ماندگار نمایشگاه تراکنش ایران انتخاب شد

آی‌تی‌من- نخستین روز از هفتمین نمایشگاه «تراکنش ایران» برگزار شد. این نمایشگاه که در روزهای 21 و 22 دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش‌های کانون برگزار می‌شود، شامل بخش‌های نمایشگاهی، میزگردها و نشست‌ها، کارگاه‌های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره‌های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت‌آپی، تبلیغات محیطی، گفت‌وگوی B2B و B2Gو... است.

در ابتدای مراسم افتتاحیه نمایشگاه تراکنش سال 1400، محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز «فابا» و محمدابراهیم مقدم عضو هیأت‌مدیره این مرکز درباره چگونگی شکل‌گیری این نمایشگاه در سال‌های اولیه صحبت کردند و در ادامه از چهره‌های ماندگار این حوزه نیز تقدیر به عمل آمد.

محمدرضا ساروخانی، دبیر هیأت داوران جشنواره «چهره‌های ماندگار» و عضو هیأت‌مدیره بانک پاسارگاد، ضمن دعوت از اعضای این هیأت که عبارت‌اند از: هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت، علی خورسندیان عضو هیأت‌مدیره بانک صنعت و معدن، ژان صیاد عضو هیأت‌مدیره شرکت شاپرک، مصطفی ضرغامی عضو هیأت‌مدیره بانک پارسیان، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی، علیرضا لگزایی قائم‌مقام مدیرعامل بانک ملت، اسماعیل لله گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، عباس معمارنژاد عضو کمیته انتصابات وزارت اقتصاد، حجت‌الله مهدیان بانک توسعه تعاون، محمدابراهیم مقدم رئیس هیأت‌مدیره مرکز فابا و محمدمراد بیات مدیرعامل مرکز فابا، شرایط و فرایند انتخاب چهره‌های ماندگار در حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری را توضیح داد. وی در این باره گفت: جمعی از فعالان برجسته و پیشکسوت صنعت بانکداری و پرداخت کشور که از سوی شورای سیاستگذاری نمایشگاه تراکنش ایران انتخاب شده‌اند، داوری و انتخاب نهایی چهره‌های ماندگار را نیز برعهده داشته‌اند.

شهاب جوانمردی، مدیرعامل مجموعه «فناپ»، نیز به‌عنوان یکی از چهره‌های ماندگار این جشنواره انتخاب شد. جوانمردی به عنوان مدیرعامل هلدینگ بزرگ فناوری مالی و اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری در این جشنواره معرفی شد.

در انتهای این مراسم ضمن قدردانی از چهره‌های ماندگار معرفی‌شده، از آنها خواسته شد تا متنی به عنوان یادگاری در مهر یادبود مراسم بنویسند.

   
گفتنی است، هر ساله همزمان با برگزاری نمایشگاه تراکنش ایران «جشنواره چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر در حوزه اکوسیستم صنایع مالی، بانکی، پرداخت و فناوری» برگزار می‌شود و در آن سه نسل از پیشکسوتان، مدیران راهبردی، و نوآوران استارت‌آپی این صنعت شرکت دارند و به تبادل نظر و تعامل می‌پردازند.


 
 
 
 
 
کد مطلب : ۲۷۸۰۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما