۰

رونمایی از دو سرویس جدید مبین نت در هفتمین نمایشگاه تراکنش

تاریخ انتشار
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۲
رونمایی از دو سرویس جدید مبین نت در هفتمین نمایشگاه تراکنش
رونمایی از دو سرویس جدید مبین نت در هفتمین نمایشگاه تراکنش

آی‌تی‌من- ناصر مرادی افزود: مبین‌نت بیش از 8 سال است که خدمات ارتباطی به بانک‌ها ارایه می‎دهد و اکنون نیز در نمایشگاه تراکنش از دو سرویس جدید رونمایی کرده‎ایم که برای سال جدید به بهره‌برداری تجاری می‌رسد.

وی در ادامه گفت: یکی از سرویس‌های ارتباطی جدید مبین نت که برای بانک‌ها بسیار کاربرد دارد، SD-WAN است که اکنون در دنیا در حوزه بانکداری الکترونیکی استفاده می‌شود.

مرادی با بیان اینکه سرویس لایه ارتباطی بین شعبه بانک‎ها را با ساختمان مرکزی هوشمندتر می‌کند، افزود: مبین نت اولین اپراتوری است که این سرویس را به بهره‎برداری تجاری می‌رساند.

وی در توضیح گفت: SD-WAN سرعت و امنیت شبکه را افزایش و در عین حال هزینه و پیچدگی‌ها را کاهش می‌دهد. سازمان‌های بزرگ با چندین دفتر در نقاط مختلف مشتری اصلی SD-WAN هستند چراکه SD-WAN می‌تواند مدیریت دفاتر شعب آن‌ها را تسهیل کند. شرکت‌های کوچکتر نیز می‌توانند با بهره‌مندی از SD-WAN از انواع مختلف اتصال WAN استفاده کنند. بطور مثال، بجای وابستگی به خطوط گران قیمت MPLS، سازمان‌ها می‌توانند از اتصالات ارزان‌تر اینترنت استفاده کنند.
وی اضافه کرد: سرویس بعدی Digital signage است که در واقع شبکه تبلیغات هوشمند دو لایه ابری است که می‌تواند از یک پایگاه مرکزی، محتوای پخش شده روی تعداد نامحدودی از نمایشگرها را به طور زنده و در لحظه مدیریت و نظارت کند.

مدیرکل بازاریابی و فروش سازمانی شرکت ارتباطات مبین‌نت گفت: سیستم Digital signage را می‌توان برای کاربردهای متفاوتی مورد استفاده قرار داد. به تعبیر ساده این سیستم یک ارگان تبلیغاتی و روابط عمومی‌کامل با امکانات و سرعت بسیار بالا و هزینه اندک است. به طوری که تنها با یکبار هزینه کردن روی پیاده سازی این زیرساخت می‎توان در آن واحد هزاران درگاه پخش را مدیریت کرد و به هریک یا هر گروه از آنها یک برنامه و محتوای مشخص برای پخش داد.

وی تصریح کرد: آنچه مسلم است، در سال‌های اخیر رایانش ابری در حال تبدیل شدن به یک فناوری مهم در حوزه‌ی فناوری اطلاعات است. یکی از پیش نیاز مهم برای جایگزینی تکنولوژی نوین رایانش ابری با سیستم‌های سنتی، شبکه‌های ارتباطی است بر همین اساس تقاضا برای در دسترس‌بودن شبکه در حال افزایش  است.

مرادی با اشاره به حضور مبین نت در نمایشگاه الکامپ گفت: قطعا در نمایشگاه الکامپ نیز حضور خواهیم داشت و تمام سرویس‌ها را معرفی خواهیم کرد. هرچند بازدیدکنندگان آن عموم مردم هستند . ولی بازدیدکنندگان نمایشگاه تراکنش تخصصی و عمدتا کارشناسان بانک‌ها هستند.
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۰۳۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما