۰

زارع‌پور: نظر وزارت ارتباطات در طرح صیانت لحاظ شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۵
زارع‌پور: نظر وزارت ارتباطات در طرح صیانت لحاظ شود
زارع‌پور: نظر وزارت ارتباطات در طرح صیانت لحاظ شود

آی‌تی‌من- بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی پس از چکش کاری در کارگروه مشترکی، از امروز در مجلس از سر گرفته می‌شود و به این ترتیب کمیسیون مشترک بررسی طرح، سیزدهمین جلسه خود را برگزار خواهد کرد.

در همین رابطه عیسی‌ زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره وضعیت بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در کارگروه مشترک و پیگیری‌های وزارت ارتباطات درباره این طرح، گفت: دوستان در حال پیگیری طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی هستند. تلاش ما این است که طرح به مسیری بازگردد که بتواند منافع ملی کشور را تأمین کند و منجر به توسعه صنعت آی‌سی‌تی در کشور شود. در عین حال که دغدغه‌های فرهنگی، دغدغه‌مندان کشور را هم برطرف کند.

وی درباره بررسی اخیر طرح در کارگروه مشترک، گفت: همچنان پیگیر طرح هستیم و مشارکت فعالی در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی‌در تدوین نسخه نهایی داریم تا در نسخه نهایی نظرات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و دستگاه‌هایی که با ما مشارکت می‌کنند لحاظ شود.

زارع پور ادامه داد: زیرا در نسخه‌ای که به مجلس ارایه دادیم، فقط نظر وزارت ارتباطات لحاظ نشده بلکه نظرات همه دستگاه‌های داخل دولت و بیرون دولت در این پیشنهاد وجود دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ان‌شاءالله امیدواریم که این نظرات مورد توجه همکاران در مجلس شورای اسلامی‌قرار گیرد.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۸۱۲۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين