کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معرفی دو خدمت ChatBot و AudioBot

نسخه جدید سرویس جست‌وجوی هوشمند پلتفرم هوش مصنوعی پاد منتشر شد

دفتر ارتباطات یکپارچه پاد , 30 بهمن 1400 ساعت 17:54

سرویس «جست‌وجوی هوشمند» یکی از مجموعه خدماتی است که توسط پلتفرم هوش مصنوعی سرزمین هوشمند پاد ارائه می‌شود که تازه‌ترین نسخه آن با شماره ۲.۷.۶ به تازگی به‌روزرسانی شده است.



آی‌تی‌من- با توجه به مسوولیت هلدینگ فناپ و اکوسیستم پاد در توسعه طرح‌های نوآورانه انفورماتیک در کشور، سرویس‌های کاربردی در زمینه هوش مصنوعی که با برند آیفا (AIFA) توسعه یافته‌اند، همواره در مسیر ارتقا و به‌روزرسانی قرار دارند.

سامانه جست‌وجوی هوشمند آیفا بر پایه روش‌‌های مختلف متن‌کاوی، فرآیند جست‌وجو را با قابلیت‌های متنوع در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا سند فارسی مورد نظر به راحتی در یک پایگاه اسناد در دسترس قرار بگیرد.

این سرویس بر اساس متن کوئری، نتایج مرتبط را در پایگاه داده جست‌وجو و پاسخ یا پاسخ‌های مرتبط را برای کاربران فهرست می‌کند.

در جدیدترین نسخه این پلتفرم و در راستای جلب رضایت بیشتر کاربران در فرآیند پرسش و پاسخ، محصولات «Chatbot» و «Audiobot» بر پایه سرویس جستجوی هوشمند آیفا معرفی شده‌اند.

محصول Chatbot فرآیند پرسش و پاسخ را در یک محیط تعاملی با یک ربات مجازی هوشمند و بر اساس مکالمه متنی (چت) مهیا می‌سازد.
به کمک محصول Audiobot نیز کاربر می‌تواند پرسش خود را از طریق پیام صوتی به سامانه مورد نظر ارسال کرده و پاسخ را توسط ربات مجازی هوشمند دریافت کند.

فعالیت این دو محصول به صورت مکمل، می‌تواند فرآیند پرسش و پاسخ و دریافت پشتیبانی برخط را برای کاربران تسهیل و البته جذاب و سرگرم‌کننده کند.

گروه هوش مصنوعی پاد با توجه به اهمیت روزافزون فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی در تلاش است تا با اولویت‌دهی به نیازهای موجود در بازار کسب و کاری و همچنین با بهره‌گیری از توانمندی‌های علم و فناوری، نیازهای سرزمین هوشمند پاد را برطرف کند. از  دیگر محصولات این گروه می‌توان به سیستم برش هوشمند اشیا و سامانه تشخیص کلاهبرداری اشاره کرد.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه یا کیوآرکد زیر را اسکن کنید.
 


کد مطلب: 278321

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/278321/نسخه-جدید-سرویس-جست-وجوی-هوشمند-پلتفرم-هوش-مصنوعی-پاد-منتشر

ITMen
  https://www.itmen.ir