۰

آغاز جشنوارۀ کیف پول دیجیتال ایرانسل

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۵۴
آغاز جشنوارۀ کیف پول دیجیتال ایرانسل
آغاز جشنوارۀ کیف پول دیجیتال ایرانسل

آی‌تی‌من-  کاربران کیف پول دیجیتال ایرانسل، تا پایان سال ۱۴۰۰ فرصت دارند که با شارژ کیف پول دیجیتال خود و یا خرید محصولات و خدمات دیجیتال از طریق اعتبار آن، امتیاز خود را در این جشنواره افزایش دهند و شانس بیشتری برای شرکت در قرعه‌کشی ۲۰ دستگاه گوشی هوشمند سامسونگ S21 داشته باشند. بر این اساس، هر ۵۰۰۰ تومان شارژ کیف پول دیجیتال، یک امتیاز و هر ۵۰۰۰ تومان خرید محصولات و خدمات دیجیتال با استفاده از اعتبار کیف پول دیجیتال نیز، یک امتیاز برای هر یک از مشترکان ایرانسل به دنبال خواهد داشت.

مشترکان ایرانسل می‌توانند برای افزایش اعتبار کیف پول دیجیتال خود، به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه و یا کد دستوری #۱*۶* را شماره‌گیری کنند. کسب و کارهای مختلف آنلاین نیز می‌توانند با اضافه‌کردن محصولات و خدمات متنوع‌شان به کیف پول دیجیتال ایرانسل، فرصت مناسبی برای عرضۀ آنها به طیف وسیع مشترکان ایرانسل در بستر دیجیتال داشته باشند.

مشترکان ایرانسل، فقط هنگام شارژ کیف پول دیجیتال از طریق حساب بانکی خود، لازم است رمز دوم حساب را در درگاه پرداخت بانکی وارد کنند و هنگام استفاده از اعتبار کیف پول برای خرید محصولات و خدمات دیجیتال، دیگر نیازی به وارد کردن رمز نیست. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، به بخش کیف پول دیجیتال در وب‌سایت ایرانسل مراجعه کنند.
 
مرجع : ایرانسل
کد مطلب : ۲۷۸۳۸۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما