۰
۱۶ هفته آموزش رایگان کارآفرینی

پادیوم از پویش آموزشی ۴x۴ حمایت کرد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱
پادیوم از پویش آموزشی ۴x۴ حمایت کرد
پادیوم از پویش آموزشی ۴x۴ حمایت کرد
 
آی‌تی‌من- به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد، با هدف ارتقا سطح دانش کسب‌وکار جوانان و نخبگان و همچنین تحقق عدالت آموزشی، پویشی تحت عنوان چهار در چهار (۴x۴) طراحی شده است.

با شرکت در این پویش می‌توان به آموزش و تجربیات برترین مدرسان و کارآفرینان کشور دسترسی داشته و طی ۱۶ هفته رویداد آنلاین، به صورت گام به گام با مراحل مختلف راه‌اندازی و رشد کسب‌وکار آشنا شد.

به نقل از صفحات شبکه‌های اجتماعی پادیوم، این پویش می‌تواند برای هر فردی با هر زمینه شغلی که تصمیم به کارآفرینی دارد و یا در حال حاضر به صورت فریلنسر کار می‌کند، مفید باشد.

مدرسان برگزارکننده پویش ۱۶ هفته‌ای چهار در چهار، کارآفرینان و مدیران کسب‌وکارهای توسعه‌یافته و موفق اکوسیستم استارتاپی کشور هستند و مخاطبان را با مسیر پیشروی و تجربیات خود همراه می‌سازند.
شایان ذکر است که حضور در این جلسات آنلاین که هر چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ برگزار می‌شود، بدون محدودیت سنی بوده و برای عموم رایگان است.

پادیوم به عنوان یکی از اعضای برگزارکننده این رویداد، در زمینه ارتقای دانش و مفاهیم مرتبط با چهار شاخه «مبانی کارآفرینی»، «راه‌اندازی استارتاپ»، «چالش‌های حقوقی و مالی» و «الفبای جذب سرمایه» تلاش می‌کند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به این لینک یا صفحه شبکه اجتماعی پادیوم مراجعه کنند.

گفتنی است پادیوم، بازارچه‌ای برای رابط‌های برنامه نویسی کاربردی (API) و خدمات دیجیتال در سرزمین هوشمند پاد است که از طریق آن کسب‌وکارها می‌توانند از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف آماده و ارائه شده استفاده کرده و امور برنامه نویسی و توسعه فنی خود را تسهیل کنند. API به طور خلاصه رابطی بین یک کتابخانه یا سیستم عامل و برنامه‌هایی است که از آن تقاضای سرویس دارند.

«سرزمین هوشمند پاد» طرح پلتفرم جامع و چندسویه «گروه مالی پاسارگاد» است که با ارائه راهکارهایی متنوع از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف، محصولات و امکانات گوناگونی را در راستای تحقق زندگی بهتر ارائه می‌‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir   مراجعه یا کیوآرکد زیر را اسکن کنید.
 



 
 
 
 
 
کد مطلب : ۲۷۸۳۸۹
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما