کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سخنگوی هیات رییسه مجلس:

ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب صحت ندارد

تسنیم , 14 اسفند 1400 ساعت 12:02

سخنگوی هیات رییسه مجلس با رد شایعات مبنی بر بررسی طرحی درباره توییتر و یوتیوب در مجلس گفت: هیچ طرحی درباره فضای مجازی در دستور کار صحن مجلس قرار نداشته و طرحی که تعدادی از نمایندگان پیشنهاد داده‌اند نیز هنوز حتی در کمیسیون تخصصی آن بررسی نشده است.



آی‌تی‌من- نظام‌الدین موسوی سخنگوی هیات رییسه مجلس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه گفته می‌شود مجلس درباره ممنوعیت تولید محتوا در توییتر و یوتیوب طرحی را در دستور کار دارد، این شایعات را صراحتاً تکذیب و تأکید کرد: چنین موضوعی در دستور کار صحن مجلس شورای اسلامی ‌قرار ندارد.

وی افزود: تعدادی از نمایندگان مجلس ممکن است طبق قانون، طرح‌های مختلفی را تدوین و به کمیسیون‌های تخصصی پیشنهاد دهند اما این مسئله به هیچ عنوان به معنی بررسی یا تصویب همه طرح‌ها در صحن مجلس نیست.

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: آنچه در شایعات اخیر مطرح شده در حقیقت درباره طرحی است که تعدادی از نمایندگان آن را تدوین کرده‌اند که برای بررسی به کمیسیون حقوقی ارجاع شده و در این کمیسیون نیز هنوز بررسی نشده است بنابراین درخواست می‌کنیم رسانه‌ها پیش از انتشار مطالب راجع به طرح‌هایی که مجلس بررسی می‌کند و درباره صحت و سقم اطلاعاتی که دریافت می‌کنند از هیات رییسه مجلس سؤال کنند تا اطلاعات نادرست به افکار عمومی‌ارایه نشود.

 


کد مطلب: 278397

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/278397/ممنوعیت-تولید-محتوا-توییتر-یوتیوب-صحت-ندارد

ITMen
  https://www.itmen.ir