کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اپلیکیشن ویدزی، رؤیای کودکان، اطمینان خاطر والدین

23 اسفند 1400 ساعت 15:12

کودکان امروزی نمی‌توانند دنیا را بدون گوشی‌های هوشمند تصور کنند. آنها در عصری بزرگ می‌‌شوند که فاصله آنها تا انواع سرگرمی و اطلاعات تنها یک سرانگشت است؛ بنابراین جای تعجب نیست که آنها هر روز، زمان قابل توجهی را صرف این فناوری‌ها کنند.



چه دوست داشته باشیم و چه نه، دنیای سرگرمی‌های کودکان نیز مانند هر چیز دیگر در حال تغییر است. در این میان برخی والدین با این دغدغه مهم روبه‌رو هستند که آیا این سرگرمی‌های مجازی مناسب کودکان است یا خیر؟ برخی پاسخ را در حذف صورت مسئله می‌بینند و کودکان را از گوشی‌های هوشمند، بازی‌های آنلاین، انیمیشن و کارتون منع می‌کنند؛ اما این خلاف جهت آب شنا کردن، نه تنها به نفع کودکان نیست که موجب ایجاد تعارض بین والدین و کودکان نیز می‌شود. با این حال، وجود محتوای نامناسب برای کودکان در فضای آنلاین نیز واقعیت غیر قابل انکار دیگری است که به نگرانی والدین دامن می‌زند.

این نگرانی‌های پیچیده با یک محصول ساده به‌راحتی برطرف می‌شود. محصولی که محتوای مناسب به کودکان ارائه داده و قابلیت نظارت والدین را نیز داشته باشد. این امر برای اولین بار در ایران و با ارائه پلتفرم «شهر هوشمند کیدزی» محقق شده است. شهر هوشمند کیدزی پلتفرمی است که اپلیکیشن و برنامه‌های مختص کودکان را تولید می‌کند.

این پلتفرم پیش از این در اولین قدم، اپلیکیشن «همبازی» را به بازار کودک عرضه کرد. اپلیکیشنی با صدها بازی متنوع که همگی مناسب سن کودکان بوده و توسط روان‌شناسان کودک بررسی شده‌اند. اپلیکیشن همبازی در اولین سال ارائه خود با استقبال خوب کودکان روبه‌رو شده و بیش از ده‌هزار نصب فعال داشته است.

این شهر هوشمند به‌تازگی و با آغاز سال نو از اپلیکیشن «ویدزی» رونمایی کرده است. اپلیکیشنی که به‌صورت اختصاصی برای خردسالان تهیه شده است و انواع انیمیشن‌های جذاب و به‌روز را با بهترین کیفیت به کودکان ارائه می‌کند.

تمامی انیمیشن‌های عرضه‌شده در ویدزی، توسط روان‌شناسان کودک مورد بررسی قرار گرفته و کاملاً مناسب کودکان‌اند. مزیت مهم دیگر اپلیکیشن ویدزی، خالی بودن آن از هرگونه محتوای تبلیغاتی است که آن را از نسخه‌های مشابه خارجی کاملاً متمایز می‌کند. این ویژگی علاوه بر ایجاد رضایت کاربر باعث اطمینان خاطر والدین نیز می‌شود.

اپلیکیشن ویدزی به‌صورت اختصاصی برای کودکان تولید شده و به همین علت طراحی آن به‌گونه‌ای است که کاربران خردسال به‌راحتی و بدون نیاز به والدین بتوانند از آن استفاده کنند. فضای گرافیکی و رنگ‌های به‌کاررفته در این اپلیکیشن نیز بسیار جذاب و مناسب کودکان است.

اپلیکیشن ویدزی با امکانات گسترده و طراحی منحصربه‌فردش نیاز کودکان و دغدغه والدین را به بهترین شکل رفع کرده است. این برنامه دارای خرید درون‌برنامه‌ای است و به مناسبت آغاز سال نو و رونمایی از آن به مدت یک ماه اشتراک رایگان به کاربران هدیه می‌کند.
 


کد مطلب: 278485

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/278485/اپلیکیشن-ویدزی-رؤیای-کودکان-اطمینان-خاطر-والدین

ITMen
  https://www.itmen.ir