۱
۰
مسیریابی با طعم موسیقی

«رادیو نشان» با همکاری بیپ‌تونز راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۴۲
«رادیو نشان» با همکاری بیپ‌تونز راه‌اندازی شد
«رادیو نشان» با همکاری بیپ‌تونز راه‌اندازی شد
 
آی‌تی‌من- به گزارش واحد خبر دفتر ارتباطات یکپارچه پاد به نقل از روابط عمومی نشان، نسخه جدید اپلیکیشن نشان شامل دو قابلیت مهم می‌شود که با نام‌های «رادیو نشان» و «کنکاش» ارائه شده‌اند.
 
قابلیت کنکاش به کاربر اجازه می‌دهد مکان‌های اطراف مانند رستوران‌ها یا محل‌های گردشگری را به شکل دسته‌بندی شده مشاهده کند.
 
اما قابلیت ویژه و تازه این نسخه، رادیو نشان است که با همکاری شرکت بیپ‌تونز به عنوان مرجع قانونی دانلود موسیقی در ایران توسعه یافته. این سرویس به کاربر این امکان را می‌دهد تا در زمان رانندگی و استفاده از نشان، رادیو را فعال کرده و موسیقی‌های روز را به صورت کاملا رایگان گوش دهد.
 
رادیو نشان در واقع یک رادیو اینترنتی است که به صورت ۲۴ ساعته موسیقی پخش می‌کند. موسیقی‌ها در چندین کانال مختلف بر اساس سبک‌های مختلف مثل سنتی یا پاپ ارائه شده و علاقه‌مندان به هر کدام از ژانرهای موجود حق انتخاب خواهند داشت.
 
این سرویس مشابه رادیوهای معمول به شکل استریم در دسترس قرار دارد. به این معنی که کافی است کاربر وارد کانال مورد نظر شده و از جریان پخش موسیقی‌ها لذت ببرد. آثار ارائه شده نیز به صورت قانونی و با بالاترین کیفیت ممکن توسط بیپ‌تونز تامین‌ می‌شود.
 
ناگفته نماند که قابلیت یاد شده علاوه بر اینکه در حالت مسیریابی در دسترس بوده، در وضعیت نقشه نیز در اختیار کاربران قرار دارد و می‌توان بدون مسیریابی نیز شنوای رادیو نشان بود.
 
جدیدترین نسخه اپلیکیشن نقشه و مسیریاب نشان هم‌اکنون از طریق کافه‌بازار و گوگل‌پلی برای اندروید و سیب‌اپ برای کاربران iOS در دسترس قرار گرفته است.
 
گفتنی است «نشان» یک اپلیکیشن رایگان و کاربردی است که مبتنی بر سرزمین هوشمند پاد توسعه یافته و با کمک آن می‌توان بهترین راه رسیدن به مقصد را با توجه به مسافت و ترافیک بدست آورد و تا رسیدن به مقصد از راهنمایی سخن‌گوی فارسی نیز بهره جست.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر از سرزمین هوشمند پاد به سایت ic.pod.ir مراجعه یا QR کد را اسکن کنید.


 
کد مطلب : ۲۷۸۵۴۰
نظرات شما
محمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی در تعطیلات نوروز خیلی بهم کمک کرد راهنمایی خوبی برای سفر است.
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما