۱
۰

یوتیوب کانال دومای روسیه را مسدود کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۵
یوتیوب کانال دومای روسیه را مسدود کرد
یوتیوب کانال دومای روسیه را مسدود کرد

آی‌تی‌من-  یوتیوب روز شنبه در پیامی‌اعلام کرد کانال دوما روسیه به دلیل نقض مقررات سرویس‌های یوتیوب حذف شده است. سرویس پخش ویدئو به شرکت مادر گوگل (آلفابت) تعلق دارد و از سوی راسکامنادزر، رگولاتور ارتباطات روسیه تحت فشار بوده است.

ماریا زخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در پیامی‌در تلگرام نوشت: از ظاهر امر به نظر می‌رسد یوتیوب حکم خود را امضا کرده است. محتوای خودتان را ذخیره و به پلتفرم‌های روسی منتقل کنید. عجله کنید.

راسکامنادزر از گوگل درخواست کرده تا کانال دوما را به سرعت فعال کند. در بیانیه این رگولاتور آمده است: شرکت فناوری اطلاعات آمریکایی در جنگ اطلاعاتی که غرب علیه کشورمان به راه انداخته است، به موضع آشکار ضد روسیه پایبند است.

این درحالی است که روسیه پس از ارسال نیروی نظامی‌به اوکراین در ۲۴ فوریه، هم اکنون دسترسی به توئیتر، فیس بوک و اینستاگرام را محدود کرده است.
 
مرجع : مهر
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۸۵۸۳
نظرات شما
کرامت الله سلیمی
Germany
رفتار روسیه در جنگ اوکراین رفتار یک ابرقدرت نیست. مین گذاری ، بمبارانهای کور و بی هدف و کشتار غیرنظامیان بی دفاع نشانه ضعف و استیصال روسیه می باشد. روسیه در حد یک کشور افریقایی بی تمدن رفتار می کند.

روسیه اگر ان ابرقدرتی بود که توصیفش کرده بودند باید حداکثر ظرف 24 ساعت کل اوکراین را اشغال می کرد نه اینکه بعد از 50 روز رفتارهای وحشیانه بکند و غیرنظامیان را کشتار کند.

راه خاتمه جنگ اوکراین این است که یک سیاستمدار دلسوز و شجاع بدون هیچ ترس و واهمه ای دروغ بودن سلاح هسته ای را افشا کند. چون با فاش شدن دروغ سلاح هسته ای دیگر نظامیان روسیه متوجه خواهند شد که بازیچه سیاستمداران فریبکار روسی شده اند و دیگر تن به جنگ نخواهند داد.

با فاش شدن دروغ بودن سلاح هسته ای همین حالت برای امریکا و دیگر کشورهای مدعی داشتن سلاح هسته ای رخ خواهد داد و نظامیان این کشورها اجازه نخواهند داد که بازیچه دست سیاستمداران کشورشان شوند و جنگها خاتمه خواهد یافت.

اما ایا چنین سیاستمداری که این موضوع را فاش کند وجود دارد؟

رسانه ها هم می توانند این موضوع را فاش کنند.


ایت الله خامنه ای در ابتدای سال جدید طنز را ابزار «جهاد تبیین» عنوان کردند.

قبلا هم به شما گفته ام که شما اصحاب رسانه افراد بسیار باهوش ، زرنگ و حقه بازی هستید. این ویژگیهای شما برای شروع جهاد تبیین کمک بسیار بزرگیست.

ایت الله خامنه ای مخاطبشان شما اصحاب رسانه می باشد. چرا مطلب را نمی گیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایت الله خامنه ای بنا به ملاحظاتی نمی توانند به موضوعاتی مثل دروغ بودن سلاح هسته ای اشاره کنند. بلکه با زبان بی زبانی به شما صاحبان رسانه می گویند که با زبان طنز این موضوعات را زیر سوال ببرید تا به مرور این دروغها افشا شوند. درواقع اگر دقت کنید معنی جهاد تبیین با زبان طنز دقیقا همین معنا را می دهد. تبیین یعنی روشن کردن . تبیین حقیقت با زبان طنز یعنی حقیقت را با زبان طنز روشن کنید.


بنده اطمینان دارم که منظور ایت الله خامنه ای شما صاحبان رسانه می باشد. از مردم عادی کاری بر نمیاد که بخواهند انها را مخاطب قرار دهند.

شما ابزار لازم را در اختیار دارید و می توانید جهاد تبیین با زبان طنز را شروع کنید.


و اکنون وقت ان است که به طلب خورشید حقیقت بروید ... و فروغ دامنگستر خورشید.

والشمس و ضحی ها
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما