۰
با حکم دبیر شورای عالی فضای مجازی

سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۹
سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد
سرپرست جدید پژوهشگاه فضای مجازی منصوب شد

آی‌تی‌من- در این حکم آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی در امور پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پژوهشگاه فضای مجازیمنصوب می شوید. امیدوارم با بهره گیری از توان کلیه دستگاه ها، موسسات و سازمان ها و بهره مندی از تجربه و توان علمی و تخصصی همکاران این پژوهشگاه در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

گفتنی است که حسین مطلبی پس از پایان دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه قم با رتبه نخست موفق به پذیرش در رشته دکترای کلام اسلامی از همین دانشگاه با سهمیه استعداد درخشان شده و در این مقطع نیز موفق به کسب رتبه نخست شده است.

از سوابق او می توان به مدیریت گروه مطالعات بنیادینپژوهشگاه فضای مجازی، ریاست شورای دانشی فلسفه و الهیاتدانشگاه آزاد واحد الکترونیک، دبیری میز الگوی اسلامیایرانی پیشرفت در مرکز تحقیقات راهبردی ستادکل نیروهایمسلح و نظارت علمی گزارش های علمی در مرکز ملی فضایمجازی اشاره کرد.

از مهم ترین حوزه های پژوهشی وی نیز می توان به فلسفه هوش مصنوعی، هستی شناسی و معرفت شناسی فضایمجازی، علوم شناختی، فلسفه سیاست و ... اشاره کرد.

او همچنین داوری مجلات علمی و همایش های مختلف را بر عهده داشته و تا کنون چند جلد کتاب در زمینه فضای مجازی به تالیف و ترجمه رسانده است.
مرجع : پايگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه فضای مجازی
کد مطلب : ۲۷۸۵۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما